唉...點解女仔可以咁鍾意喊...佢又為我再喊多次了...我真係想知一個女仔真係好怕自己的男仔不要佢走了嗎?...每一次我看見佢喊...真係好心痛...我以經唔想再整喊佢...佢一次又一次為我喊...每次佢喊我真係覺得自己好衰...佢喊的時候我又唔知點好 .還有46天....