| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 28 日 星期四 |
| 開張的第一天~~~ |
今日早上搭的番去∼∼番到去就緊係去買支水喇∼∼之後就上去放書包喇∼∼之後就去企∼好累呀∼∼之後就番番上去∼∼今日好開心∼又有不開心∼∼哈哈哈∼∼之後就上第一堂∼∼英文∼∼訓左一陣就好留心聽書∼∼之後就做whatshit喇∼哈哈∼之後就p.e堂∼今日考跳(難)今日書左比低b龍∼∼因為拉傷左就冇得win佢∼∼比佢串77咁∼∼不過我好人∼算數∼∼哈哈∼∼之後小息就上左去喇∼∼叫銀仔買左包餅上黎比我食∼∼上堂食∼∼@@∼數學堂有珊姐同包公教我∼∼所以我就緊係冇問題喇∼∼不過都係唔識∼∼哈哈∼∼之後就中文∼∼作文∼∼我估唔到我作文真係一個天才∼∼人地作先我先開始我都追到佢地∼仲要有585個字∼哈哈∼∼幾勁呀∼∼之後lunch∼同呀倫去7仔買野食∼∼之後就化學∼訓左大半堂∼之後做功課∼之後就經濟∼今日好留心∼有個新同學教我∼∼話咁易就追上呀sir既進度∼∼之後功課堂要落去企∼∼我地今日好乖∼所以第一班走∼∼行路番逸東∼∼之後就沖涼食飯玩電腦直落...呵呵呵∼∼
|
| 刊登時間︰2006-09-28 06:04 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 9 月 27 日 星期三 |
| 開張大吉∼∼ |
話比大家知∼∼我以經番左黎喇∼∼
我以經張個日記改頭換面喇∼∼
大家黎比d意見喇∼∼
@o@v∼∼∼
但係我只係暫時整到咁姐∼∼
聽完大家意見我可能會再改架∼∼
如果大家有意見就同我講喇∼∼
@@∼∼
今日既野就唔打住喇∼∼
總之就唔係幾好喇∼∼
好喇∼∼大家有任何關於我日記既意見可以講底架∼∼@@我會盡快去改架 |
| 刊登時間︰2006-09-27 10:28 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 60 | » |  |