| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 10 月 18 日 星期三 |
| 唉∼∼∼ |
今日早上又係岩岩好番到去∼∼=,=∼∼之後欣姐同包公講左一個好消息我聽∼∼=o=∼∼好驚訝∼∼之後就上第一堂∼∼化學∼∼個呀sir今日好好禮貌呀∼∼=,=∼∼之後就中文∼∼做咩書法∼∼唉∼∼∼∼之後就小息喇∼∼死肥龍攪到我係咁笑∼∼哈哈∼∼之後就上2堂經濟∼默書加教書∼∼∼之後就lunch∼去左夜林各食∼∼呵呵∼∼之後班長請食糖∼∼哈哈∼∼之後就番課室拎野早退∼番到屋企就沖涼等等喇∼∼之後又係果d野喇∼.....沖涼食飯訓教等等喇=,=
唔怕一萬∼最怕萬一呀∼∼
|
| 刊登時間︰2006-10-18 07:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 17 日 星期二 |
| 好累∼∼ |
今日早上岩岩好番到去∼∼唔洗遲∼∼之後就上去喇∼∼頭果2堂是生物∼∼悶悶地咁又過左喇∼∼之後就小息喇∼之後就中文∼∼miss去左開會∼由香x文代∼∼呵呵∼∼之後就物理∼∼個呀sir有小小西西地∼∼遲早比人玩獲金∼∼@@∼∼之後就lunch喇∼∼同2個新同學去食∼∼之後就數學∼唔錯∼∼個呀sir讚揚我∼∼呵呵∼∼話我乖∼∼之後就英文∼∼悶悶地又係咁過左∼∼之後就放學∼∼行路番去∼∼番到去食左d野就訓喇∼∼∼之後又係做埋果d野∼∼@@∼∼
三人行必有我師 |
| 刊登時間︰2006-10-17 07:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 60 | » |  |