| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 10 月 10 日 星期二 |
| 累鬥累∼∼ |
今日∼早上好早出門口∼之後去買野∼但係買唔到∼∼呵呵∼∼之後就上去早讀喇∼∼個呀sir想收我野∼但係佢好禮貌∼我只係唔比佢姐∼冇做其他野∼@o@v∼∼∼之後就上生物喇∼∼上2堂∼之後就小息∼之後就中文∼∼之後就物理∼之後就lunch喇∼∼我地b哥好勁呀∼∼包公姐都唔差∼∼呵呵∼∼之後就數學∼之後就英文∼之後miss話叫我留堂∼我就比佢試下我既無影腳∼呵呵∼∼之後同人去富東入數∼好彩岩岩好姐∼∼之後就番屋企訓教∼∼好累呀∼∼之後就玩電腦食飯等等喇∼∼呵呵∼∼
好的開始∼是成功的一半∼∼
|
| 刊登時間︰2006-10-10 08:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 9 日 星期一 |
| 好累 =,= |
今日早上搭的士番去∼∼之後miss話調位∼∼個位好悶∼∼=,=∼冇咩人比我玩∼∼之後就中文∼之後數學∼之後小息∼之後化學∼之後英文∼之後lunch∼∼聽講有人想打交∼∼但係打唔成∼∼呵呵∼∼之後就去禮堂聽果d好悶既野∼∼=,=∼之後就放學喇∼但係要落去企∼∼唉∼∼之後個呀sir話企左唔洗抄野∼∼打死都企比佢喇∼∼之後就番屋企睇tv訓教食野等等∼∼
今日是呀lam既正日生日∼∼欣姐既龍曆生日∼∼呵呵∼∼
生日快樂∼∼ |
| 刊登時間︰2006-10-09 08:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 60 | » |  |