龍的傳人

強仔

 
keung0406

暱稱: 天文台
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

呢個日記∼∼正式停用...
好累∼∼
陰陽大戰記
唉....
黃漢皇∼∼食撚屎喇∼


日誌分類

全部 (120)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

   

2006 年 10 月 14 日  星期六
黃大仙日∼∼

今日早上7點幾起左身∼∼(比人嘈醒左)=.=∼∼之後到9點幾先肯起身∼∼之後就刷牙洗面食飯等等喇∼之後玩左一陣電腦∼∼頂唔順∼∼又係好累∼∼=,=∼∼之後就起身睇tv食野喇∼∼之後就玩下電腦咁∼∼唉∼∼之後有人說了一件很白痴既野給我聽∼∼我覺得幾好笑∼∼=,=∼∼同時又覺得白痴∼∼之後就食飯沖涼訓教喇∼∼

明天我既節目有些調動∼請不要見怪∼∼

每個問題都有正反面看法

刊登時間︰2006-10-14 08:13 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


   

2006 年 10 月 13 日  星期五
黃大仙慶祝既大日子∼∼∼∼∼

今天比平時早左幾個字出門口∼∼但係都係只可以搭雙層∼∼><∼∼番到去拎書∼買水∼∼之後傻婷果到唔知做咩∼∼e+好似冇事喇∼∼之後就上中文∼悶悶地又上左∼∼之後物理∼∼上實驗室∼∼之後係咁做和事佬∼∼之後就拎書落去放∼之後就去禮堂∼∼之後好悶咁就過左∼但係話哂都係黃大仙既日子∼∼所以就好留心咁過∼呵呵∼∼之後就....呵呵∼∼我等左好耐既時刻到左喇∼∼你媽媽個鼻子呀∼∼我比左20$架∼∼唔食番20$野以上點對得住自己呀∼∼食到好飽∼∼之後就玩咩拍3∼∼個miss唔想我win就用d鬼計要我走∼∼衰到死∼∼我明明唔識玩架ma∼∼佢又唔教我∼∼但係我都玩到最後既關頭先比佢用鬼計∼∼呵呵∼∼之後就搭車番去喇∼∼同華華芳芳去圖書館搵d野∼但係都係搵唔到我想要既野∼∼唉∼∼之後就買個雪糕番屋企∼∼之後就訓教喇∼∼好累呀∼∼之後睇tv∼∼之後就做埋d平時做開既野∼∼∼呵呵∼∼∼

今日開始∼我每日會打一個重點出黎比大家學下野∼∼呵呵∼∼

今日既野就係∼∼∼

三思而後行∼∼∼

刊登時間︰2006-10-13 07:25 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]