龍的傳人

強仔

 
keung0406

暱稱: 天文台
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

呢個日記∼∼正式停用...
好累∼∼
陰陽大戰記
唉....
黃漢皇∼∼食撚屎喇∼


日誌分類

全部 (120)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

   

2006 年 10 月 16 日  星期一
好累∼∼

今日早上番到去好累呀∼∼之後就上第一堂∼中文∼∼訓教比佢記左名∼∼之後數學∼∼訓左半堂∼∼之後就小息∼∼之後化學∼∼個呀sir好悶呀∼冇人聽書既∼∼=,=∼∼之後就通識∼∼好快就上完∼∼之後就同呀倫去食野∼∼條友e+差我27$∼∼=,=∼∼之後就上2堂物理∼∼之後就去禮堂聽講坐∼∼但係我比4-5個女仔係咁打∼∼都唔知攪咩∼∼之後講d野呀sir又聽到喎∼∼呵呵∼∼之後聽完就番屋企∼∼番到去食d野就訓教∼∼由6點訓到9點幾∼∼呵呵∼∼好累呀∼∼冇法子喇∼∼∼之後就食飯玩電腦∼∼

若教人打仔∼莫教人分開呀...

刊登時間︰2006-10-16 10:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


   

2006 年 10 月 15 日  星期日
婆婆生日∼∼

今日7點就起左身∼∼之後都係好累∼∼之後8點就落去∼等左好耐都唔齊人∼就分2批去∼∼之後去到青e運動場就換3拉筋∼∼之後就踢喇∼∼我踢上半場啊今次∼∼呵呵∼∼但係踢到個橫間膜好痛∼∼不過都頂到上半場完∼∼之後下半場開始∼∼我就幫人打氣∼∼d球証偏幫得好勁∼∼偏幫得好明顯∼∼本身1:0架我地∼∼但係球証問題∼∼令到1:1賽和∼∼我地呢邊仲要2張黃∼仆佢個街∼∼=,=∼∼之後就換3去婆婆屋企食飯∼∼未齊人就係到玩摩熟∼∼我好勁呀最後∼∼呢d真係摩熟∼∼一定呃到人∼∼之後就玩玩玩∼食下飯∼∼落去行下咁∼∼之後媽媽話食埋晚飯先走∼∼之後食完晚飯∼婆婆又叫我食埋cake先走∼∼o∼shit∼∼之後就食喇∼∼之後攪攪下10點幾先番到屋企∼∼今日有小小傷風呀∼∼好身苦∼∼之後番到去就沖涼訓教等等喇∼∼

天下無難事,只怕有心人

刊登時間︰2006-10-15 10:48 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]