| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 16 日 星期一 |
戰後的結果∼∼∼  |
今日唔係好記得做過d咩∼∼首先就番到學校∼∼之後就第一堂∼∼唔記得左∼∼第2堂∼∼都係唔記得∼∼之後小息∼去食野∼∼食完又上番去∼∼之後第3堂∼∼都係唔記得∼∼之後就係電腦堂∼∼冇msn玩∼=,=∼∼嗚嗚∼∼之後就食lunch喇∼∼去食野食完就上番去∼∼之後就玩左過∼∼之後就上物理∼∼最後係人文∼∼好似係咁∼∼哈哈...
物理∼60分∼∼英作∼0分∼
中文∼37分∼人文∼35.5分∼∼
|
| 刊登時間︰2006-01-17 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 15 日 星期日 |
| 嘩哈哈哈∼∼ |
今日10點幾就起左身∼∼之後攪掂d野就玩電腦食野∼∼之後就睇馭龍少年∼∼嘩∼正呀∼∼之後就睇左陣電視∼∼之後就同ruby仔個臭婆娘傾解∼∼你好唔知醜呀∼∼番屋企等通之喇∼∼唔夠我講就番去學多幾年喇∼∼哈哈∼∼∼之後就落左去買野食∼∼@@∼∼∼....之後就番屋企玩電腦喇∼∼@@∼∼∼之後就食飯沖涼等等喇∼∼ruby仔∼你番去汁牛屎喇∼∼哈哈∼∼...∼∼
如果你覺得值得既∼咁你就去做喇∼∼唔洗望∼∼我話緊你呀∼∼係你喇∼睇緊我日記果個呀∼∼ |
| 刊登時間︰2006-01-15 09:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 60 | » |  |