| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
| 妖∼∼∼ |
今日一早就起左身∼∼就去沖涼同刷牙∼∼∼攪掂就食野∼∼食完野就玩電腦∼∼今日抱抱教識左我整閃字∼∼哈哈∼∼我咁叻∼∼學左一陣就識左喇∼∼之後我又學識點樣張音樂唔係mp3檔既轉mp3檔∼∼又可以變唔同既檔案∼∼∼正呀∼∼之學就係到研究果2樣野∼∼∼玩左好耐∼∼就食飯∼∼食完玩多陣就文文呀倫去買野∼等左輝輝好耐呀∼去到比文文同呀倫話左陣就上去買∼∼又去7仔買∼∼之後就去左德逸樓樓下傾解∼∼有開心∼∼都有唔開心∼∼男人心事∼∼女人唔關事??
玩到咁上下就去左輝輝屋企∼∼訓左陣∼∼7點就走左喇∼∼之後係點??唔知呀我都∼∼唔記得左喇∼∼
|
| 刊登時間︰2005-12-11 03:29 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
好火呀∼\”/  |
今日一早就去搭車∼∼番到去同d人傾左陣∼∼之後就上早讀節∼∼上完就數學∼∼冇咩野做∼∼係到同c堡傾野∼∼之後就上家政∼∼整果d都唔知咩野∼∼之後小息∼∼落去食野∼∼之後完左就上去∼∼上到去就上中屎∼∼聽左半堂就訓左半堂∼∼之後就上英文∼∼∼訓左成堂∼∼之後lunch∼∼之後去食野∼∼食完野就唸往等齊人就去同人嘈∼∼點知有反黑d人係到∼∼頂∼∼之後就唸往放學∼∼∼∼之後就中文∼∼同華仔係到傾解∼∼∼∼比老師話左幾次∼∼-,-∼∼之後數學∼∼∼同c堡傾左陣就訓∼∼∼之後攻課節就測家政∼∼∼測完就走∼∼又齊人喇∼∼∼之後志偉係我最火既時候串我∼∼就比我好火咁屌番佢∼∼之後條友走前門∼∼冇得嘈∼∼就比佢玩多幾日∼∼∼ |
| 刊登時間︰2005-12-09 05:15 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 60 | » |  |