龍的傳人

強仔

 
keung0406

暱稱: 天文台
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

呢個日記∼∼正式停用...
好累∼∼
陰陽大戰記
唉....
黃漢皇∼∼食撚屎喇∼


日誌分類

全部 (120)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

   

2005 年 12 月 12 日  星期一
算喇算喇∼∼

今日早上好早起左身∼番到去就排隊∼∼嘩∼∼幾累呀∼∼第一堂係英文∼∼訓左成堂∼之後數學∼∼個呀sir愈黎愈憎佢呀e+∼∼出一出課室又話我∼∼去次所又話成日見到我去唔比去∼∼之後小息∼∼食完野又上番去∼∼之後中文堂∼講野測驗∼∼之後電腦∼∼玩msn∼∼之後lunch∼食完野就上去∼∼玩完就上物理∼測驗同去書展∼∼最後一堂係人文∼∼上完就放學∼∼放完學就去搵人∼∼之後去富東講數∼彩我就拎左∼∼之後就算∼之後同華仔去坐左陣∼呀c同洪遠曉黎左∼∼之後華仔同呀c傾∼我同洪遠曉傾∼∼傾完我就華仔番去∼∼之後我就搭車走左∼∼∼

刊登時間︰2005-12-12 08:29 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


   

2005 年 12 月 11 日  星期日
現實同義氣

去完輝輝屋企之後∼∼我就同華仔去我屋企訓∼∼佢訓左我就沖涼洗頭∼∼2條友都好大煙酒味∼∼之後就訓喇∼∼訓到10點幾炸∼∼∼訓得果1-2個鐘∼∼你話死唔死∼∼∼∼∼∼-,-∼∼之後就刷牙果d喇∼∼攪掂就玩左陣電腦∼∼之後就去食傻婷靚麵∼哈哈∼∼之後就玩左陣就落去行下∼∼之後行左好耐∼∼華仔就叫我去左一個地方∼∼就去喇∼∼∼之後玩玩玩玩玩∼∼之後ruby仔同8戒打比我∼∼話番左黎∼∼咁我就去同佢地傾喇∼∼佢地玩d野好得人驚架好似∼∼都唔知有冇作大∼∼-o-∼∼又玩下傾下咁∼∼就上番去陪華仔搭車走佬∼∼∼番到屋企d手腳冇哂力∼∼可能太累喇∼∼之後就沖涼∼食野∼玩電腦∼睇電視直落∼∼哈哈∼∼∼

係呢2日我學識左一d野∼∼第一樣就係呢個世界好現實∼∼果個人有用就去利人佢∼∼利用完就唔理佢∼∼∼點解可以咁∼∼???我都唔知∼∼另一樣就係義氣∼∼如果你有事∼∼邊個會陪你∼∼如果你唔開心∼∼又係邊個陪你∼∼你悶果陣∼∼又係邊個陪你.....等等等等∼有好多野∼∼但係人就係咁???係唔係只係識利用同玩人咁呀??比個理由我喇你地∼∼

刊登時間︰2005-12-11 06:19 PM    [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]