龍的傳人

強仔

 
keung0406

暱稱: 天文台
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

呢個日記∼∼正式停用...
好累∼∼
陰陽大戰記
唉....
黃漢皇∼∼食撚屎喇∼


日誌分類

全部 (120)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

   

2005 年 12 月 15 日  星期四
我希望你地聽完先走∼∼

自我催眠

人群裡面那個我 把幸福遺落
那曾經走過的路口 我停了你卻走
我想摀住我的耳朵 聽不見你說
愛就在此刻 鬆手分手放手

我猜不透 不猜透 和你背對背的走
原來怪我沒有 沒有愛情的天分 你才要走

我想要學會自我催眠 痛覺會少一些
潛意識作祟 想著想到失眠
我躺在沒有你的房間 寂寞更加明顯
我漸漸的自我催眠 卻回不到從前

等著紅燈那個我 還會向前走
也許那幸福的執著 在下一個路口
專屬鈴聲我還留著 卻靜靜沉默
在我們之間 愛了放了散了

我不會說 不想說 怕說了也沒有用
現在我的幽默 只是掩飾著心痛 我的難過

我想要學會自我催眠 痛覺會少一些
潛意識作祟 想著想到失眠
我躺在沒有你的房間 寂寞更加明顯
我漸漸的自我催眠 卻回不到從前

我想要學會自我催眠 聰明在多一些
潛意識作祟 想著想到失眠
我走在沒有你的世界 卻走不到永遠
我漸漸的自我催眠 慢慢閉上雙眼

 

呢首歌好正呀∼∼如果想要就問我拎喇∼∼

今日日記係下邊∼∼∼

刊登時間︰2005-12-15 06:50 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


   

煩∼∼

今日番到去就上課室∼∼之後就上中文∼∼好彩今日著左好多3∼個良心收得好埋姐∼∼之後視藝∼畫畫∼之後小息去食野∼食完就上去喇∼之後普通話∼∼講考試d野∼∼好快就要考試∼大家要努力呀∼∼一齊上中4∼有一個就中3喇∼∼@o@v∼∼唔知邊個∼∼之後就英文∼訓左成堂∼之後食飯∼食完飯去睇班際比賽∼我地班既人好努力咁∼∼最後拎左第一名∼∼哈哈∼∼之後上化學∼測驗∼測完就去禮堂聽一個就業講座∼∼我唸緊我讀完中3有冇得讀∼∼>o<∼∼之後放學∼∼踢左陣球就走∼∼

呢個世界上唔係冇左邊個係唔得架∼∼

 

刊登時間︰2005-12-15 06:48 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]