龍的傳人

強仔

 
keung0406

暱稱: 天文台
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

呢個日記∼∼正式停用...
好累∼∼
陰陽大戰記
唉....
黃漢皇∼∼食撚屎喇∼


日誌分類

全部 (120)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

   

2005 年 12 月 17 日  星期六
累得很∼∼

今日我唔知做過d咩野事∼∼只係記得我病左喇忠於∼∼身體都好累∼∼我頂唔順喇∼算喇∼∼∼算喇∼∼

刊登時間︰2005-12-18 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


   

2005 年 12 月 16 日  星期五
我真係好嬲呀∼∼∼

今日一番到去就上第一堂∼∼第一堂數學∼∼我好嬲囉∼∼個呀sir要收我電話∼∼我冇肯∼∼就上去call人∼∼自己唔掂就番屋企收藥材喇∼∼係到扮串咁∼∼之後有2個老師黎左∼∼佢講明放學比番我我先拎個電話比佢∼∼之後德育∼∼我好嬲呀∼∼∼之後小息∼∼去食完野就上去問人野∼∼之後英文堂∼∼我叫呀sir比我去(次所)之後去左b班串個仆街老師∼∼收我電話咁大膽∼∼仲要串77咁∼∼又call人又記我野∼∼仲要嘈我∼∼我好火咁同佢嘈∼∼之後就去食飯∼∼食完飯就上中文∼∼默書∼∼∼默完書就有訓導老師搵我要我d堂又要我同個呀sir道歉∼∼好∼∼我忍你∼∼我道完歉就去d堂∼∼d到放學∼∼我開始抄野果陣∼∼校長又搵我∼∼又問我做咩∼∼又要我寫悔過書∼∼妖∼∼∼之後講完就去番抄野∼∼抄完又比多個訓導老師煩∼∼你想我點呀∼∼之後我就番左自己班一陣∼∼就上去拎番部電話∼∼拎完就去左華仔會所攪d野∼∼聽日去唱k+打邊爐∼直落∼∼之後就去富東行下∼∼行行下見到d唔想見到既野∼∼之後就同華仔去買野∼∼∼之後就叫左文文同傻婷黎∼∼之後見到黃文浩∼∼就傾左陣∼∼之後就送華仔番去∼∼之後就走左∼∼

你想我點∼∼∼???

刊登時間︰2005-12-16 09:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]