| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
唔開心bo  |
分類: 未分類 |
haha la cha la cha ta~ta ta la ta~今天7點59分起身 買左早餐 跟字去職中返學。
兩堂化學 嚇鬼咩 ~ 數學堂 因為我坐左上角 數學堂真系會訓覺 同個呀sir冇計傾 訓下訓下起身 我地班夠團結 成班 訓曬 1個都冇 全冇死曬 。
上完訓覺堂上英文堂 去1樓上 個個都腳痺 冇個行路正常 有夠團結 中文堂 嗯嗯 唔好激嬲miss。
放學 食飯 訓教 下午3堂武術 個班長 好on9 睇佢听日點俾人屌。 個c博dd識武功 俾佢整左下 卡一聲 個個都卡左一聲 。
好爽 卡左一聲之後 鬆曬 應該學過下鐵打。
放學 5點30返屋企^口^ 好hi靈7乖 me feel me呢排 。
dinner 我say 龍蝦e面好食 me老媽整 蟹e面 出黎 好乾 點食。
夜晚11點 出去買野飲 買到12點30分 返 =.=
系時候打機了 玩1場咁大把la 開波 g :D NiGhT。
送上 Fx CHALATACHALATACHALATACHALATACHALATACHALATACHALATACHALATACHALATACHALATACHALATACHALATA HaPPy!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_NxvSpJ7HnU&feature=player_embedded
愛您 愛著您。
|
| 發表時間:2009-10-21 01:00 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69 | »
|
|