| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
HaPPy B-daY  |
分類: 未分類 |
好開心
講完.
好多野想講:)
今日太happi la
生日梗系haapy 啦
但系今朝仲要學結他.....
朝早一落牀
見到有張卡
老豆比既
年年佢都會送卡
張卡好有創意, 但系唔系老豆自己design
最有創意就系老豆寫錯字, haha
下午去咗書展
書展有好多書呢.........
仲有好多人-__- 巧迫~巧迫~
冇o靚模lu....
行行下見到有班人對住個電視笑
睇真d
原來系淫笑 -___-
d 人睇緊 3D 周秀娜....
之後又見到吳日言
最後買咗兩本書
馬仔同火柴人
又話杜如風會黎書展
諗住見佢唔到
所以有d失望
點知!!!!
臨走前見到有個簽名會
系杜如風個簽名會呢
可惜我冇買佢本書....
點解我會咁like 呢個杜如風呢?
其實我系like 佢個旅遊節目
夠晒癲!!!傻婆一名.
haha,, 杜如風都系叫Helen...
生日又點少得切蛋[膠], 吹蠟燭呢
但系我切完個蛋[膠], 就行開咗
唔記得咗吹蠟燭...
嘩嘩嘩~今年生日真系好開心, 好滿足 ^,^
好多謝妳幅靚靚圖畫!!! 
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
| 2010-07-07 |
分類: 未分類 |
今日又去睇牙醫
驚驚"
之前整咗d 橡根落d 牙到
好唔舒服
今日終於同d 橡根say bye
點知...
去到診所
印完牙模
又整番d 橡根落d 牙到
唉
個牙醫間診所系荃灣
遠到死
不過我都好耐未去過lu
行咗一陣
d 商場都幾多野睇
系幾多for girls 既野
大把靚衫靚袋靚鞋
冇癮~
**********************************************
和好如初 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 71 | »
|