完了
好la
太好la
考完試, 放大假
燒鬼晒d暑期作業同舊書
然後...
夏眠!!
好, 系咁多, bye.
YeaH~~
暑假又報咗tennis
一年打一次
相信會有好大進步
今年冇報網球總會d course
報康文署,, 吓哈12堂100蚊都唔駛
網球總會成千幾蚊呀, 差好遠lo
E家晚晚都睇 world cup
不過d 比賽好鬼悶
打完都0比0就至谷氣
浪費我既精神
I Love Argentina''
暑假有咩挽呀??
去邊鼠wetttttttttttttttt~呢??