呢兩日系屋企狂練結他
唉
痴晒線
自己都覺得自己傻傻地
用音樂呢個物體轟炸自己
.....
點解會搞成咁架
唔通系我自己一手造成...
不過我痴咗線都好既
因為我系兩日內已經學識咗首歌
系 " 綠色日子 " 既 " 二十一槍 "
...
↑↑ 轉番做英文啦 ↑↑
Depressed.................................................