好熱呀 熱到傻咗 去咗shatin 踩單車 好支力 from shatin 去到taipo 好低呀 不過......我feel到我好衰呀 now 我愈來愈憎佢啦 死老頭>,< 好憎你呀 憎死你呀 你好煩呀 好煩呀..................... 好唔鐘意呢個屋企 真係好煩 我又唔敢講野 始終佢都係大過我 但再係咁我真係會死啦 唔講啦 唔想再諗啦><
金日我去咗study math 點知我先知道我真係好差呀 我真係要study hard 唔可以再唔合格啦 聽日我就去自修室study