kiki0518 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

 

 
 
 
我 的 資 料

暱稱: winky﹏琪。
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
15/8
2006-07-27
2006-07-14
結業禮..
派卷....
日 誌 分 類
全部 (176)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天
   
亭,,

牙亭,,

好彩你都冇係你個 xanga 度打尋日單野出黎..都算你有良心..=.=如果吾係真係殺左你呀..你吾好講比人知呀..plz*

p.s:聽日同 christine 佢地去香島睇佢個"牙哥"..之後會去埋旺中..好想去買野..但係冇錢..><

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天
   
><

今日原本係同 osberta 佢地一齊番學..但係行到半路就淨番蕭寶,我同何嘉珮一齊番學..早讀*上到課室吾知邊個開冷氣..比 Miss Young 話..叫我地吾好開冷氣..之後上 I.S*帶左中文書去溫..今堂我又吾小心地滴左d"負"蝕性液體落我隻手度..即刻用水沖番..好彩冇事..跟住上 Maths*今堂好開心..我不單止聽得明 Miss Wong 講 ge 野,我仲識得做果d數 tim 呀..之後上 ERS*妲己吾小心將 Miss Heung 個咪整左落去果盆超級污糟 ge 水入面..跟住 Miss Heung 同我地都係度笑..Miss Heung 笑得好開心呢..佢今堂係笑得勁燦爛..都未見過佢笑得咁開心..之後上中史*今堂都幾搞野..係珍姐講緊果d人點死果時,黃老太無lala入左黎搵人..佢行路冇聲架..好恐佈..跟住上英文*Miss Heung 個咪係好明顯變左聲lor..之後 lunch*搵完 Miss Young 之後就番課室..跟住見到課室係1個人都冇..原來個個都落左去做番 CL 果個野..之後我同磁磁落去諗住做番 CL..點知落到去冇晒機..之後我同歐陽佢地上番課室..課室比我地地玩晒..我地又開冷氣,又係黑板果度背默中文果d詩..成間班房任我地魚肉..kaka*之後佢地幾個都話我d字細隻..又係度討論珍姐d字..點解佢可以寫字又快又整齊..歐陽仲話如果佢寫字 ge 速度可以有珍姐 ge 一半就已經好好..其實我都覺得歐陽佢寫字都幾快丫..我都好想好似珍姐咁寫字咁快..之後歐陽佢提番我個"游"字吾係個"遊"..吾該晒..之後上中文*背默左先..好彩歐陽提左我,如果吾係我實寫錯字呢..默到隻手好痛..之後佢派番dnotes..<<送友人>>得乙-..笑死我..<<格律詩>>果個就拎甲..但係都係有小小錯..跟住上 Music*行出課室一陣,牙亭就驚呼左出黎..原來係我隻鞋痴左d次人作嘔 ge 野..我都吾想講係咩..牙亭,,我警告你呀..千祈吾好將呢件事打上 xanga 呀..如果吾係我打死你!!我知你睇到架..果時真係超"魚"lor..Music 都冇乜特別..之後同 thisbe 一齊放..

p.s:今日都做左好多"懦"野..

p.s2:10/4係我 ge 死期..果日又測中史又測西史..你想我溫邊樣呀珍姐??

p.s3:牙亭,,你吾好將果件事講比人聽呀..如果吾係就...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天
   
..

今日依然都係同佢地番學..但係就多左蕭寶同何 yan..吾知幾時何 yan 同我地番..==早會*今日 ge 早會好搞野..個個都要擰轉面去進行早會..kaka*之後上英文*Miss Heung wear ge 衫差吾多係全黑..好眼訓呀今堂..跟住上西史*珍姐講書依然都係咁搞笑..之後上 Maths*今堂佢講d數我係明晒架..但係就吾多識點做..牙亭,,果題我冇教錯你架..只不過我同 Miss Wong 計 ge 方法吾同之ma..跟住上中史*珍姐比我地睇F.2比較好 ge 元朝漫畫..之後珍姐拎左我地果組果份朝畫比我地班睇..仲問我地畫果隻究竟係牛定係豬..笑到我地丫..我地幾個人笑到面都紅晒..之後珍姐講番佢之前改卷d野..蒙哥=偉哥?!!又講忽必烈..笑死..之後上 art*畫稿..畫黎畫去都係咁樣衰..算喇..番屋企先再畫過..跟住 lunch*今日同牙亭佢地一樣..都係食麵包..都幾好食呀個包..之後陪 chrisitne 佢地落去食野..之後見到d人係度唱歌..睇左一陣佢地唱歌就上番去 lu..上番去冇幾耐就要測 geog..今次份卷都幾易架我覺得..但係吾知自己有冇度錯..跟住就落去禮堂睇果個時事常識問答比賽..真係愈睇愈激氣..公雞會識生蛋..??真係令我 o 晒咀..好多題我都識架..我都吾明劉師楠佢地點解會吾識答..唉..結果我地得個第3咋..仲要輸比D班同C班..好"懦"..之後上中文*我竟然吾記得左帶啟思番黎..我尋日拎左番去..><聽日又要比佢 check 番本啟思喇..之後同 thisbe 放學..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天
   
^^

今日同何嘉珮佢地一齊番學..第1堂係 CL*做果個評估..介左勁多次 frame 都係介吾到..算喇..決定左放棄..之後上 Maths*原本話今日小測..跟住我地個個都話吾識..之後Miss Wong 就話改期,遲d先測..今堂都好專心咁聽書..但係今堂佢講果d野我就吾係好明..跟住上2堂英文*傾計+傾計+傾計..之後佢派番默書比我地..原本諗住今次會拎滿分..點知我將"discuss"寫左"discussed"..激死喇..我明明聽到佢有講個"d"音架..><osberta 佢拎滿分呢..好彩今次佢話吾計姐..如果吾係我就要比3蚊佢架喇..之後上中文*測閱讀理解..長果篇文我都識 ge,但係文言文我就真係吾多識..都吾知我自已有冇解錯篇文 tim 呀..跟住上西史*派左勁多功課比我地做..仲要整咩模型..今次同 rita 一組..之後 lunch*同牙亭,劉師楠落去 mmlc 整專題果個 powerpoint..整左好耐都係未整先..==跟住上 P.E*今堂玩排球..吾想玩呢..之後勁求其咁打..牙 fat 比牙 sir 改名做"牙 pat"..笑死..放左學之後,成組人落去 mmlc..之後搵埋專題果個老師去睇番我地果個 powerpoint..佢睇完之後仲讚我地整得都幾令..仲話我地好叻呀..佢仲同我地講埋有咩地方要改善..跟住我同劉師楠就留係度執番好個 powerpoint..整到5點終於大功告成喇..好開心..份 powerpoint 終於都整好喇..yeah!!之後就番屋企lu..

p.s:專題果份 powerpoint 終於都整完喇..好開心呀!!

p.s2:都吾知做乜今日做乜都好支力..好似冇晒力咁...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 27 日  星期一   雨天
   
==”

今日約左christine 7:35係彩虹地鐵站等..點知等到搭8佢都未黎到..我就走先..係月台見到何嘉珮,之後就同佢一齊番學..跟住係樂富見到 joice 同 osberta..之後就同埋佢地一齊番..首先係早讀*番上課室牙亭就即刻叫我過黎將幅畫填顏色..原來佢之前漏左幅畫係課室度..搞到坦己黎到我地都未整完幅畫..跟住上 Maths*雖然係2堂連堂..但係我一d都吾眼訓..因為今堂係好專心咁聽書同抄 notes..今堂講d數我都明 ge..但係番到屋企就吾識做..之後2堂英文*考 oral..勁驚..我愈讀就愈驚..塊面又愈黎愈熱..番埋位之後,thisbe 話我愈講塊面就愈紅,塊面真係好紅..其實我自己都 feel 到我塊面係好紅..但係真係吾知會紅得咁緊要..跟住 thisbe 出去講仲好笑..佢將"Miss Heung"講左"面香"..我一路聽佢講野就一路係度笑..跟住小息*借左本啟思比牙亭抄..自己就抄人地本 I.S..叫何嘉珮幫我落去訂飯..thx*之後上 I.S*成班友仔帶晒啟思去抄..我就去睇書..臨落堂果時,sharon 佢地講起係吾知邊度買野..話d野勁平..搞到我同牙亭都想去果度買野,但係要有果張證先可以入去買野..跟住 lunch*同 thisbe 落左去 mmlc 整專題果dpowerpoint..劉師楠話幫我整埋個"茶的歷史"..但係佢都係做吾晒..之後上中文*眼訓到我丫..真係好想訓教..上咁多堂係呢堂眼訓..跟住上 EPA*悶....之後放學..同牙亭佢地落去 mmlc 諗住落去做埋d powerpoint..點知落到去佢先話今日吾開 mmlc..==”之後同佢地上去搵我地個組導師..好彩佢都冇鬧我地..仲話可以聽日先比佢睇..好好人呀佢..之後落去 library 諗住用電腦..點知要等..牙亭同劉師楠就走先..之後我等到部電腦用喇..點知又做吾到..比佢激死..之後係 library 見到李淑慧..佢又見到我..但係都冇乜野..因為我都冇野比佢捉..之後等 christine 等到差吾多4點先走得..跟住就番屋企lu..

p.s:今日落雨呀..

p.s2:吾該晒徐 wing wing..幫我買楊丞琳張 poster..

p.s3:決定左同 osberta,wewingwing 同何嘉珮鬥成績..輸左要比3蚊人地呢..我要努力溫書..賺佢地d錢..XDD*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 36 | »