kiki0518 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

 

 
 
 
我 的 資 料

暱稱: winky﹏琪。
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
15/8
2006-07-27
2006-07-14
結業禮..
派卷....
日 誌 分 類
全部 (176)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天
   
><""

今日要英文oral..番到學校之後就即刻開始寫張紙去背..之後就上番課室寫番張紙..之後早讀*抽中 janice 比妲己 check 體溫記錄..佢冇探熱,跟住佢同妲己講,講左好耐牙妲己先明佢講咩..==早讀之後就上2堂 Maths*講講下書突然 nakita 話吾舒服,要落去 sickroom..佢走左之後我好悶..之後rita就陪左佢落去..隔左一陣,rita上黎話 nakita 發高燒..要早退..唉..悶死我呀..之後就上2堂英文*初頭係咁睇住張紙係度背..之後就同 thisbe,vicky shiu 同岑素燕係度玩"天下太平"..我地講到勁大聲,搞到 Miss Heung 成日望住我地..跟住我地就睇番張紙..但係就冇之前咁緊張..可能係玩完黎掛..跟住就背左好耐,又同 thisbe 練左差吾多成5次..都未到我地..之後一直係度等..原來我地係最尾果 pair..好似個個都望住我地咁..今次冇之前考 oral 果時咁緊張..應該係有 thisbe 係度,好似平時傾計咁..跟住 Miss Heung 話暫時為止,考過晒d人都合格..好開心呢..我考 oral 只要係合格就好開心..之後小息*冇落去訂 lunch..諗住落去食麵..跟住2堂 I.S*好多人都帶左本 EPA 去溫..我地都有帶..今堂又做實驗..我同 sharon 都冇乜點做過..淨係係度傾計同溫書..之後飛魚又同楊貴 fat 開戰..玩針鋒相對..跟住無lala有枝試管爆左..原來係羅凱羚吾小心整爆左..其實今堂都冇乜點溫到書..之後一路行番去班房果時,飛魚一路同我地講一陣 lunch 會同牙 fat 開戰..仲話10蚊張飛..等我仲諗住落去食麵tim..果時有d後悔..之後知道 nakita 原來今日預訂左野食..kaka..我有野食..不過聽日會比番錢 nakita..之後 osberta 拎左d麵上黎..我以為佢地落去買麵,就問佢點解可以落去買麵..原來佢係冇左個餐,d人比番2個麵佢..跟住 lunch*坐左係度等睇"叮噹胖胖 vs 口水噴泉"..點知等左好耐飛魚先開戰..跟住牙 fat 就拎個刷黑板 ge 野去攻擊飛魚..之後飛魚係度勁閃..跟住飛魚又話牙 fat 淆底..搞到牙 fat 走鬼左..之後以為睇完戲..就坐低左,見到牙亭訓教果個樣好想笑..羅凱羚話佢好似隻鬼..牙亭仲壓住左本 EPA 書黎訓..佢仲話吸收緊 EPA 書d野..笑死..之後又有另一場大戰發生..羅凱羚係咁係度學珍姐咁順時針咁搓人地個肚3個圈再拍多下..之後鯨魚同飛魚被人攻擊..好好笑..之後上中文*好悶..nakita 又吾係度同我傾計,成個人係勁呆..之後派番之前考果個聆聽測驗比我地..Miss Young 話淨係有大約10個人合格..果時真係好驚會吾合格..派左番黎就冇咁驚..今次13/20..mama地..蕭寶14.5..勁呀!!好吾容易先上完呢一堂..跟住上EPA*小測左先..份卷都幾易..淨係配對..之後 Miss Sin 派番上次果份小測卷比我地..黃芷欣同歐陽拎滿分呢..好勁..我就27/30..都 ok ge..起碼好過其他果d小測先..之後過左去同莊雅雯一齊坐..傾果d野..我冇乜點諗到..好多都係佢諗..跟住放學去做訪問..行到去龍翔果時已經4:30..之後就入左間茶莊果度開始訪問..我就負責6音..開頭個老闆娘成日都話比d書我地自己抄..之後佢就好認真咁答我地d問題..仲正式咁沖左次茶比我地..請左我地飲左幾杯茶..都幾好飲..仲同我地影左幾張相呢..其實個老闆娘都幾好人,幾熱情 ge..訪問完之後就同 thisbe 好快咁行去地鐵站番屋企..搞到6點我先番到黎屋企..
p.s:希望 nakita 快d好番la..
p.s2:迎排好多訓導玩捉人,聽日仲要 wear 件 jacket 番去..如果吾係會比d訓導捉呢..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天
   
kaka...

今日要7:50番到學校 set table,所以約左 christine 7:20係地鐵站等..今次係我最遲tim..之後行落去月台果時見到牙亭..原來佢冇同佢d friend 講今日要早番,搞到要自已去地鐵站..牙亭屋企d鐘真係令我無奈..跟住一路行,行到去學校門口果時,突然李淑慧係我身邊經過..嚇死我..但係佢竟然吾捉 christine 條裙wor..可能佢見吾到掛..之後行上去家政室..家政室真係好高lor..行到死下死下咁..跟住就溫地理..尋晚溫都未溫過,仲要係今日測..之後等到 Miss Wong 黎到就入去家政室..整好晒d野之後就落番去課室,係走廊度見到勁多人係下面比d訓導鬧..今日玩突擊檢查d校服儀容..原來楊翠明都係下面比人捉左..跟住校長叫我地快d番入課室..之後就勁快咁行番入去..之後上中文*聽書..無無聊聊咁上左一堂..之後就上Geog*係小測之前 Mrs Wong 同我地溫番之前d野..但係我都係有d吾明..之後就小測..唉..d坡度吾識點計..計到錯晒..之後就同牙亭上去家政室.跟住就開始量野..我吾小心量多左花奶..搞到成杯野啡啡地..sorsor呀牙亭..好彩整出黎果個馬豆糕都幾好..冇乜點影響到..sharon 佢地好搞野lor..Miss Wong 叫我地淨係量150mlge 椰汁,佢地量左成180ml..吾怪之得佢地整出黎果個馬豆糕咁香la..整完之後就開始洗碗..Miss Wong 讚我地呢2組執野執得快呢..從來都未被比佢讚過架..^^"洗完野之後 Miss Wong 就過黎 check 我地d碗..佢 check 我地組果個煲果時,見到有d黃色漬..之後佢問我地係咪我地整 ge..之後我地話吾係..之後佢叫我地幫手擦番乾淨個煲..擦到我地2個隻手勁痛,但係都係擦吾甩d漬..淨係擦走左小小漬咋..好彩 Miss Wong 叫我地吾駛再擦咋..如果吾係擦到天光我地都未擦晒d漬呀..之後d人就移晒ddesk 去晒d風扇下面吹果d馬豆糕..我地吾駛移..跟住 Miss Wong 就行過黎比分我地..今次7分..都ok la..之後就擺d馬豆糕入去雪櫃度..要放學之後先可以拎番..仲諗住 lunch 食呢個當食飯架..><跟住就同牙亭,christine 落去訂野食..跟住上 music*吹笛..都幾鐘意 Day3ge music 堂..因為有得吹笛..跟住又上悶到爆 ge R.E 堂..入課之前我就遮住 janice..因為佢今日 wear 左 P.E 衫番黎..好眼訓呀聽佢講野..我仲要坐咁前..想訓都訓吾到..lunch*同磁磁,may leung,忌廉落去校務處叫人幫我"給"校印係張8達通申請表..跟住上到課室..見到飛魚同楊貴 fat 發生左大戰..真係估吾到何班長會講埋d咁 ge 野..==楊貴 fat 係好激動lor..拎晒野打飛魚..飛魚仲要噴晒d口水出黎..佢真係好似個噴水池..之後上英文*聽書..楊貴 fat 同飛魚係英文堂果時坐埋一齊..仲以為佢地又會發生大戰tim..點知冇..之後上 Maths*講講下書果時,無lala有人講左一句"歡歡"(吾知係飛魚定係羅凱羚叫 ge..)..笑死我地..原來 Miss Wong 聽到,仲話吾好咁叫佢wor..christine 比 Miss Wong 捉左佢抄楊貴 fat 抄功課..2個都比 Miss Wong 鬧左一餐..放左學就上去家政室拎番果個馬豆糕..都幾令 ge..之後就同 thisbe,christine 同忌廉放..

p.s:今日好好笑..

p.s2:呢篇日記係我有史以黎打得最長 ge..

p.s3:thisbe 星期1又要請事假..我上次請事假都係2日之ma..但係佢就要請3日..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天
   
T_T

               很想再一次痛哭,,*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天
   
unhappy..

今日心情總算好番d喇..今日約左何嘉珮同 christine一齊番學..之後何嘉長搭9先去到地鐵站..原來佢吾記得左帶畫番學..行到一半番上屋企拎..之後同佢地一齊番..之後就早會*企左成4個字先上得去..英文*Miss Heung 尋日叫我地搵資料..但係我淨係搵左d中文資料..跟住今日佢要我地作文..我d資料係冇乜用,所以成堂都冇作到..之後上西史*珍姐問我地邊個滿意自己個樣,跟住得邵小姐舉手..跟住珍姐又問我地最鐘意邊d明星 ge 樣..跟住何嘉珮話沈澱霞隻眼最令..之後成班都係度笑..佢又話整完容之後吾好搭飛機,又話會爆..好搞野..跟住 Maths*聽書..今日佢講 ge 野我都 ok 明..之後上中史*珍姐播歌比我地聽..真係好聽到無倫..charmmy 同 olivia 今堂都冇帶書,珍姐叫佢地下堂唱其中一首播過 ge 歌比我地全班聽..哈哈!!跟住上 Art*畫番果幅畫..畫左吾係好耐..因為我係勁求其咁畫..之後又同蕭寶搭 lift..跟住 lunch*食左件厚多士之後就抄自讀..跟住同 thisbe,christine 同淇淇落左去,原本諗住食麵..但係冇食到..之後佢地個個都買麵食..搞到我好想食..係佢地食緊麵 ge 時侯我就係度背詩..之後上中文*搵人背詩..鐘靜賢背先..佢背<<空山秋暝>>,跟住佢背背下吾識..之後到我背..我又係背果首..跟住我又係背到一半吾識背..><之後黃綺華背..跟住劉師楠自己想背..Miss Young 就比佢背..原來佢背果首詩係有人背左..之後又到番鐘靜賢背..佢又背吾到成首..==跟住又到我背..今次我終於都背得晒成首lu..hapi"之後上 L.E*今次講"偶像"..Miss Young 叫我地寫自己個偶像出黎,跟住我寫左 stephy..同 sharon 一樣..跟住 thisbe 寫左"奇洛李維斯"..==臨落堂果時,Miss Young讀左d之前寫 ge 情信,話佢地寫得好wor..讀左 nakita 同 thisbe 果幾封出黎..thisbe 果封好搞野..之後同何嘉珮,thisbe 同蕭寶一齊放..我地一路行一路講我係靈堂d野,又講守夜..thisbe 話佢好驚wor..

p.s:我地班已經連續拎左4次每日一篇 ge 每月之冠..我地要拎五冠王!!

p.s2:thisbe 星期1同星期2都吾番得學..要請事假..

p.s3:而家都吾係好開心..但係開心過尋日 ge..

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天
   
不快樂,,

心情依然是不快樂,,*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 36 | »