kiki0518 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

 

 
 
 
我 的 資 料

暱稱: winky﹏琪。
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
15/8
2006-07-27
2006-07-14
結業禮..
派卷....
日 誌 分 類
全部 (176)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2006 年 3 月 23 日  星期四   晴天
   
==

今日原本約左 christine 一齊番學..但係落到地鐵站見吾到佢,所以就同何嘉珮,joice 一齊番學..同何嘉珮佢地勁快咁行番課室..行到我成身汗..之後番上課室開冷氣同問風扇,正!!好涼..之後班主任時間*傾我地班會捐d咩比d修女,,2堂連堂中文*Miss Young 無lala叫我地做個 test..吾識做呢..同 nakita 交換改..錯到7彩..==都吾知合吾合格..跟住2堂縫紉*今堂都係車袋..但係我搞左2堂都未車好個袋..唯有同 christine lunch 一齊上去縫紉室再車過..之後小息*抄番果份果政食譜落去張 test paper 度...吾該晒 joice 幫我落去訂飯..跟住上 Music*畫畫..牙亭畫隻貓真係好得意..><終於都有人讚我畫果隻老鼠仔得意喇..個個都淨係讚牙亭畫果隻貓 cute..==牙亭比 christine 玩死..畫出黎隻貓真係搞野..之後上 R.E*好悶同眼訓..聽聽下老太講野無lala諗左去下個月調位,又諗我會坐邊度..發夢發到呆左..好彩老太吾知我發夢姐..跟住 lunch*一到1:30就同 christine 即刻衝上去縫紉堂..點知班 F.1 仲快過我地..都吾明佢地點解可以咁快架..我地已經好快架la..佢地仲要快過我地..佢地係咪吾駛食飯架..??之後就開始車個袋..初初好驚,所以吾敢車..跟住就開始慢慢咁車..車完之後勁怪lor條線同個袋係..我好似仲吾記得左回針..==之後落番去課室溫英文..跟住就上英文*默書先..應該就岩晒架喇今次..默默下見到黑板見到"finanical"..差d比個字害死..我明明記得果個字係"financial"..好彩我冇改到,如果吾係果個字就會錯架喇..之後又傾番 party d野..我地要負責執野呀..><又要做份 report 關於今次傾果d野..跟住上 Maths*今堂冇比功課我地做..so good..之後同 thisbe 一齊番放..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天
   
><

今日同 christine 一齊番學..番到去見到個個都係度點 Maths..我自己吾溫好似好咩咁..之後早讀*由於今日 Miss Young冇番,所以今日係 Mrs Fung代 Miss Young..早讀之後就係2堂 I.S*問 thisbe 借左本2A溫習手冊溫..2堂都同 sharon,羅凱羚研究dMaths..都冇乜理過 I.S d野..所以呢2堂過得非常之快,都吾夠我地溫書..跟住就係上 Maths*Miss Wong 同我地溫番d數..佢講果d我都識晒..之後 ERS*又講故仔..我同nakita 都就係度 fishing..Geog*派番上次份小測卷..成績就mama地..激死我..d坡係計錯晒..==之後講書..今日有2堂Geog 呢..><跟住上英文*傾 party d野..多數都係 sabina 整果dcake架喇..之後 lunch*同磁磁落左去問dF.1 借野..上番課室就同牙君佢地一齊畫圖..之後 Geog*又做小測..好難呀今次..可能係我冇溫過書先會咁咋掛..好擔心我會吾會吾合格..之後講書..臨落堂之前 Mrs Wong 同我地講鬼故..一d都吾恐怖 ge 個所謂 ge 鬼故..之後上 Music*今堂畫畫..同牙亭一齊畫..畫貓捉老鼠..點知原來都幾難畫下..都吾知點畫佢地跑緊果個動作..算喇..聽日再畫過..之後去禮堂測 Maths..搞到好似會考咁..之後就開始測驗..勁多吾識..仲要係吾夠時間做..今次實吾合格喇..枉牙亭仲話份卷好易,又話夠時間做..真係無奈..之後同何 yan,thisbe,osberta,何嘉珮同 joice一齊放..

p.s:吾該晒呀 nakita..thx very much!!

p.s2:今次份 Maths 實死得..

p.s3:亭,,又睇吾出你d Maths 係咁勁架 wor...><

p.s4:聽日要英文默書呀..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天
   
><

今日成7點先識起身..原本諗住6點起身溫西史架..尋晚溫西史溫到一半就去訓教..搞到今朝都冇得點溫..今朝好快咁整好晒d野,剩番2個字溫書..之後搭4出門口..落到去地鐵站等吾到 christine,反而見到何嘉珮..之後就同佢一齊行去月台..跟住係月台見到 christine..之後就同 christine 一齊番學..一路搭地鐵一路溫書..但係溫吾入腦..之後番到學校又係度溫書..跟住就早會*珍姐行左過黎叫我地吾好再溫書..==黃媛筠真係醒喇..識得咁溫書又吾會比人發覺..之後上英文*決定左開 party 每人要比25蚊..好似太小wor..要整咁多野..今堂要作 compo..完全係吾識點作..d人作 compo 果時我就溫西史..之後上西史*小測..好多都吾識..果幅地圖真係完住睇吾明..跟住講書..珍姐個姑姐真係好勁..識成5種吾同 ge 語言..之後 Maths*都吾知 Miss Wong 今日做咩事..個個都比佢鬧一餐..之後打鐘佢都未講書..一陣之後佢先發覺原來珍姐已經企左係出面等左好耐..佢就勁趕咁走..跟住上中史*派番岩岩西史份卷比我地..最高分係曹德德..佢拎卷果時佢都話佢自己真係爆冷..拎番自己張卷..唉..得分到吾想睇..之後對番張卷..我發覺佢比小左1分我..之後我就出去問佢拎番果1分..之後小息*留係課室抄自讀..跟住2堂 art*今堂要用泥黎整相架..整左好耐先整到個比之前好d ge 野出黎..整到1點3先落番去課窒..charmmy 搞到2點先可以食飯..好慘呀..之後上中文*教 notes..之後去禮堂聽講座..完全係無奈lor見到黃xx果張相果時..之後同joice,osberta 同何嘉珮放學..

p.s:牙亭,,比人咁話你,你就要反醒下喇..你個樣真係好呆呀..仲要堂堂都係咁..

p.s2:吾知點解一上親中文堂就好呆..成個人無晒心機,無晒精神..

p.s3:聽日要 Maths Form test,Geog 小測..後日仲要英文默書呀..><

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天
   
好忙呀今日...

今日6點4起左身..整好晒d野就開始溫成語小默..溫到搭4就出門口..臨出門口果時,我牙媽仲叫我 wear 件校"嬲"番學..真係彩佢都傻呀..咁鬼熱 wear 校"嬲"..之後同 christine 一齊番學..佢同我講話又見到"佢"喇 wor..番到學校,christine 搵牙亭幫佢穿番枝耳針,因為枝耳針好似就甩咁..之後就早讀*今日好似冇抽到我去 check 體溫..因為我今日冇量到體溫..之後上 EPA*今日用 powerpoint 黎講書..冇之前咁悶..跟住 ERS*今次借還書同 check reading log..Miss Heung 話吾比我地揀書..佢求其比本書我地借..好彩佢比我果本都幾小字,一陣就睇晒lu..之後妲己就過黎 check reading log..果時 nakita 好驚,因為佢冇做到 reading log..好彩妲己同 Miss Heung 冇 check 到我地果個 reading log..跟住小息*同牙 fat,christine 同牙亭溫成語小默..有幾個吾識..><之後2堂中文*默左小默先..今次我都應該係岩晒..但係有1個字吾知係吾係寫錯左..之後對 notes..講書..跟住就小息*留係課室度做自讀同 notes..之後 PTH*今次又玩抽問..好好彩地抽吾中我..跟住 Maths*講圖表果d..悶悶地..之後 lunch*我冇訂到野食..所以就做中文 notes..做完之後 janice 上番黎..比左包魚蛋我食..thx 呀..正好解決左我個 lunch ge 問題..之後同劉師楠,牙亭落去做專題果d powerpoint..跟住上 R.E*黃老太諗住播d野比我地睇..點知佢吾識點整..之後叫何嘉珮落去叫人上黎班房整..之後黎左好多個人..1個走左1個就入黎..好搞野..之後上英文*哈哈..我地將原本 party 食 ge 炒飯改番做 chocolate..正..吾駛食炒飯..今堂英文堂我係好"懦" lor..跟住就係專題*係我地組導師未黎之前,劉師楠就幫牙亭穿耳針..牙亭隻耳仲腫過豬蹄..==劉師楠第1次幫佢穿果時,佢個樣已經係好痛苦..到第2次果時,佢係大叫左1聲..佢隻耳係流晒血 lor..好恐怖..sharon 整果dpowerpoint 真係詳細..都冇拎個重點黎講 ge..之後我比我作同寫果張訪問總結比我地組果個組導師睇..之後佢望左一眼就已經吾想睇..佢又係話我d字細..==之後佢叫我地執番好個 powerpoint ..下個星期1要比份整好晒 ge powerpoint 比佢睇..淨番吾係好多時間咋wor..><之後同磁磁,nakita 一齊放..sor 呀 christine..

p.s:今日係超多功課做..聽日仲要西史小測..help me!!

p.s2:今日買左楊丞琳隻新碟"遇上愛"..好貴呀..早知就去大眾買la..我去買果間又冇 poster 送..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天
   
oh my god!!

今日個個帶都帶晒件 jacket 番黎..早會*企左幾個字先可以上去..跟住就上 CL* 今堂要測整網頁..Miss Chan 叫我地盡量用多d之前教 ge 技巧,但係我淨係界左個 frame..仲有1頁吾記得左 save..oh my god!!之後上 Maths*聽書..nakita 今日有番..好開心..吾駛1個人咁悶lu..之後就上2堂英文*Miss Heung 叫我地改下其他人果份 compo..Miss Heung 比左 nakita 果份比我改..kaka..佢篇文係寫 cable car ge..佢篇文寫得都幾好,都冇乜錯處..之後我地就要去話番比我地改果個人知佢有d咩錯..原來係甄諾霖改我果份..佢話我寫果d內容太小,要加多d..我睇番我果篇野都覺得我寫果d內容太小..thisbe 篇文吾得,因為佢講左好多個 show..Miss Heung 話我地2個都要將個 focus 擺係1樣野度..吾好分開咁多樣野去寫..即係話我地果篇文吾得..我地要再寫過...><係我地 rewrite 緊份 compo ge 時侯,nakita 同 rita 出去考 oral..佢地考完之後,Miss Heung 就逐個遂個咁叫我地出去睇番 oral d分..今次 oral 都係好低分..我諗全班最低分果個可能係我..不過算la,合格都ok架喇..跟住上中文*聽書同對 note,好悶..之後上西史*珍姐1入黎就話我地我似好支力咁,完全冇年青氣息咁話 wor..之後聽書..曾國瀋變左曾國玉..==..珍姐臨落堂果時話比我地聽之前有人話佢個樣似慈禧太后..無奈..佢個樣點睇都吾會似慈禧太后wor..之後 lunch*今日坐番係自己個位度食野,冇去磁磁到食..之後同磁磁落去mmlc 整 powerpoint..點知整完之後搵勁都搵到個 powerpoint 係邊..搞到冇得 send..跟住上 P.E*今堂要跑9分鐘..牙 sir 搵左我地去做第1批記錄..都幾無聊下..之後到11∼21號跑,有2個冇番..得番8個係度跑..飛魚同羅凱羚開頭領先..但係佢地跑得好慢..阻住左我地..一陣之後就係我領先,飛魚就跟得我好貼..到剩番2,3分鐘果時,我愈跑愈慢..比飛魚領先左..之後我頂吾順..就係度行..我跑左15個圈,飛魚就跑左16個圈..差1個圈就可以追到飛魚架喇!!激死..跑完之後真係好支力..即刻跑去洗手間洗面..正!!跑完一陣個頭好痛同埋好暈..休息到落堂,終於都舒服番d..之後牙 sir 叩牙亭比番d銀包比人..但係牙亭冇番,所以就要我..個個拎完之後見到個箱有個5蚊銀係度..之後牙 sir 上番課室問邊個吾見左錢..之後冇人認..牙 sir 就將果5蚊比左班會..於是班會就多左5蚊收入..之後同 osberta,何嘉珮一齊放..過左馬路之後先發覺我地吾記得左拎野..之後行番去課室拎..走果時見到李淑慧..佢今日 wear左條黑色短裙..都幾令 ge..跟住李淑慧見到我地..我即係望第2度,扮睇佢吾到..佢好似啤住晒我咁..之後就番屋企lu...

p.s:牙亭今日冇番..佢病左呀..

p.s2:聽日或者後日應該要做番個訪問 ge 總結..又要做野喇..><

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 36 | »