今日成7點先識起身..原本諗住6點起身溫西史架..尋晚溫西史溫到一半就去訓教..搞到今朝都冇得點溫..今朝好快咁整好晒d野,剩番2個字溫書..之後搭4出門口..落到去地鐵站等吾到 christine,反而見到何嘉珮..之後就同佢一齊行去月台..跟住係月台見到 christine..之後就同 christine 一齊番學..一路搭地鐵一路溫書..但係溫吾入腦..之後番到學校又係度溫書..跟住就早會*珍姐行左過黎叫我地吾好再溫書..==黃媛筠真係醒喇..識得咁溫書又吾會比人發覺..之後上英文*決定左開 party 每人要比25蚊..好似太小wor..要整咁多野..今堂要作 compo..完全係吾識點作..d人作 compo 果時我就溫西史..之後上西史*小測..好多都吾識..果幅地圖真係完住睇吾明..跟住講書..珍姐個姑姐真係好勁..識成5種吾同 ge 語言..之後 Maths*都吾知 Miss Wong 今日做咩事..個個都比佢鬧一餐..之後打鐘佢都未講書..一陣之後佢先發覺原來珍姐已經企左係出面等左好耐..佢就勁趕咁走..跟住上中史*派番岩岩西史份卷比我地..最高分係曹德德..佢拎卷果時佢都話佢自己真係爆冷..拎番自己張卷..唉..得分到吾想睇..之後對番張卷..我發覺佢比小左1分我..之後我就出去問佢拎番果1分..之後小息*留係課室抄自讀..跟住2堂 art*今堂要用泥黎整相架..整左好耐先整到個比之前好d ge 野出黎..整到1點3先落番去課窒..charmmy 搞到2點先可以食飯..好慘呀..之後上中文*教 notes..之後去禮堂聽講座..完全係無奈lor見到黃xx果張相果時..之後同joice,osberta 同何嘉珮放學..
p.s:牙亭,,比人咁話你,你就要反醒下喇..你個樣真係好呆呀..仲要堂堂都係咁..
p.s2:吾知點解一上親中文堂就好呆..成個人無晒心機,無晒精神..
p.s3:聽日要 Maths Form test,Geog 小測..後日仲要英文默書呀..><