難得呀媽比我吾返學;P
今日學校去旅行,去城門水塘睇馬騮;
我完全冇興趣,
加上又同班fd 嘈左/___\
sad到爆:(
係屋企hea算....
尼杯野好好飲[右邊果杯]=v= 聖誕新口味.(條友講架-口-)