今日呀媽叫我幫佢搵返住係美國既表哥地址v_v
比我見到, 表哥畫比呀媽佢地既一封信, haha.
入面仲有圖畫, 有相,
果陣仲係2001年,
表哥d中文字都寫得吾錯, 不過而家就吾知啦=]
佢果到寫話可吾可以去我地屋企住,
我諗佢黎果年就係2001年啦, 最近果次返黎香港,
黎左我屋企住, 我勁記得成日同佢係到扮訓覺;P
點知2條友都勁驚比人吱, 比人吱到傻左,
不過佢住左2日就走左lu, 到而家都未見過佢
吾知佢仲會吾會返黎香港呢;?
尼個表哥到而家為止都係同我玩得最埋既表哥;
難得有個差吾多年齡既表哥,
雖然吾同地方長大, 但都冇代溝
真係好想佢快d返黎香港;(
|