今日本身都冇乜好特別的野......點知我地放學的時候要去睇吸煙的宣傳....好可怕.......有一個人由廿幾歲開始吸煙吸到幾十歲(一日三包)未幾,開始病發,但又不敢去找醫生,怕醫生叫佢戒煙。到了病入膏肓時,逼住去睇醫生了。醫生話他仲有兩個月命,要切喉嚨,開洞,以後講野很難聽,打噴嘖和咳嗽都靠那洞噴氣。好慘,好肉酸呀!!!!!
結果,他仍是兩個月內死了。唔抵!手術後無得游水,驚個洞入水,咳死。他把手術過程一刀一刀拍攝得好清楚。我好驚呀!!!!想嘔

另一個吸煙者...........初時被玻璃割傷,後來傷口爛晒,醫生話他要戒煙。最後果然痊癒了。誰知,他煙癮復發,最後爛肉爛得好大,傷口好肉酸嫁!!!!!終於要切完隻腳指公,無用,再切了隻腳。
之後睇完好驚呀......超嘔心,這個時候我決定左..大個時,我死都唔讀"李科呀......係我地冇心理準備之下...又話比我地睇第2d野...我開始好驚了!!!我成個人又暈又頭痛....好想走...但又唔得..好辛苦...但又要睇....跟住..又比我地睇d好嘔心的"呀"等多種可怕的野......(我點都唔要吸煙呀~~)現在想起都好可怕怕呀~>////<我愈睇就愈驚呀~~
開頭又比左一些倒了煙的物料入豬的肺過我們看..又叫d人摸..又整(吹..用機器)大又整(又用機器縮小佢)細....不停咁整...好可怕嫁...

今日好怕怕呀....
驚到我就暈...
唔講了...好怕呀....係咁先...再見了~~88
琦琦貓上~~>v^
