| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 5 月 12 日 星期五  |
今日得知......  |
分類: 未分類 |
今日下午,MISS LUI同我地講關於亞SIR的情況!!!亞SIR佢連左成十一針呀~~>////<好可怕....都唔知有冇打到X醉針呢....如果唔係,一定好鬼痛姐!!!今日又有團契呀~~~又有得睇DVD lu!!好雪呀~~
番到家家(MY HOME)就去左睇電視囉~~又睇到愛麗斯學園啦~~~好正呀~~好好睇呀~~個....個啤啤熊.....

跟住又睇到<不思意"GAMES"<---中文板>電視節X....睇到一D野好想同我班的一D都有睇的人傾呀~~~~
係咁先呀~~88

 |
| 發表時間:2006-05-12 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| 唉..."是"慕死人咩~~ |
分類: 未分類 |
唉...每當我每一次睇番一個追過我的男生的板板的時候(個時我同佢都係大家都中2大家的..但就係因為我係無端端的一秒之間,我無端端對佢無左feel...可能係我之前,心大心小的時候我向上帝"討告",唔知同唔同佢一起好...個時就係咁幫左我選擇..so..我就對佢無左feel了!!之後我冇幾奈就問佢如果我唔中2你..咁你仲會唔會中2我嫁??之後的野我唔記得lu!!)....不如講番我第一次睇佢過板板的時候啦~~唔...o個時我睇到佢個板板話<<剛剛開始,希望唔會係結束的時候啦! >> 我睇完都嚇左我一下子啊~
再睇睇佢個板板的婚姻x態...係訂婚呀...有小小心痛...但都好想向佢講聲:恭喜哂呀!!!但佢好奈冇online了...同唔到佢講只好係到同佢講聱<<恭喜哂!!>>有小小想好似佢地咁....但...咁早就拍x咁就唔好啦~~都聽下mun講出來做野先拍x...成熟d...d思想.....
就係咁lu!!!唔講了~~88
 |
| 發表時間:2006-05-11 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 142 | »
|