| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 5 月 16 日 星期二  |
圭圭圭圭!!!  |
分類: 未分類 |
hihi!!!今日.....唔知呀~~心情又上又跌....天氣轉泠了~~

今日我地大轉位呀~~我個位呀~~~唔...ok嫁~前左好多..咁我就可以好好咁讀書啦~~希望這個夢可以成真囉~~

今日早上我地上完科學堂...到英堂...我地今日可以去百街"SHOPPING"呀~~好開心呀~(但都係唔知買乜好呀!!)係門口我地依照係1a班門口等佢地...係等的其間,1a的班主任(女),佢同teresa講左d唔知咩...(我好似唔記得定係我跟本記唔知呀~)咁之後對住左我同katrina講野~~佢講話我同katrina好似樣...(點解咁多人都話我地咁似樣的....)之後又問..點解我地咁乖的...我唔知點回答...但係我就係咁係到笑.....
....好好開心...昨日仲覺得自己bad左,咁比人讚法,我就要更加更加要自然乖乖咁囉!!
晚上,我可以去我超市到買洗頭水了!!好野~~不過我買左new的洗頭水.....剛剛洗頭用左....唔....ok.....掛~
好想訓了~~我弄好d頭髮就訓了~~呵
呵(打x路中)好累好累好累.....................
88!!晚安了~~各位~
oiki上~

 |
| 發表時間:2006-05-17 12:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 15 日 星期一  |
好似....冇咩特別咁喎!!  |
分類: 未分類 |
hihi!!!我地又見面了~~係咪好開心咁呀~??

唔知呀~~中文課...又來了~~又嘈啦...唔係tim呀~今次普通話係miss 李教.....又好嘈嘈lu!!!只好盡量專心d聽老師講書啦~~
聽日可以去超市lu!!!好野!!!學校的老師帶我地出去~~好野~~正呀~可以出去"shopping"..卡卡~~

我要記住經常都要....笑
..知唔知點解呢!?!?因為.....咁樣樣得意d吧~~哈哈^^
唔知我夠唔夠得意呢~???

係咁先啦~~~得閒再傾過~~呀~你地要多d來睇呀~~>///<如果唔係我會好悶悶嫁!!!豬冇???

by:kiki
 |
| 發表時間:2006-05-15 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 142 | »
|