| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2005 年 12 月 31 日 星期六  |
| 好開心好開心好開心好開心好開心好開人好開心............ |
分類: 未分類 |
晴...有小小hot....(係就係小左上來打日記...不過這2日我一定要同你地分享呀~)
今日一早就好早起身.....整好哂d野...我地就坐dad的砵砵車去o個到了......(我地去邊???咪就係去迪士尼囉~^v^)
o個到勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁靚呀~哈哈哈~~又好(唔識講總之勁正呀~)去到時..我先同家人check in....跟住去找food食...點知...要訂位的...我地冇訂到...好才....有個姐姐最後找到個位比我地..咁我地又訂唔到其他的地方食晚?.咁只好訂番o個間囉~哈...之後有得上去啦...咁我地放好d野之後..輪住幾個人入去...浸浴..正呀!!(呇a覺得好好浸囉..我就浸到死下死下...人浸浴我浸浴...浸到死下死.....)跟住睇左一會兒的電視...就去食晚幫?..D野食又Q又正..又有D小玩兒送...(話你地知..最令我不能忘記的係.....洗手間...)我食食下想去洗手間時..我同MUM啦..入到去無瑞瑞沖廁喎.....話...真係丫....跟住我去去下都未去哂..又比岍~了..又嚇多3.4次喎......就咁我就對囥?...跟住..因為我仲想去...我就叫家姐同我去啦...當我正想坐的時候吨S沖廁喎!!!嚇到我同家姐都好怕怕...(就係因為咁我要去廁所時都一定帶MUN or家姐去的..)之後見到d卡通人物..同左一d影相....之後..又睇煙花..好靚...我地都係第一次現場睇煙花炸...之後番番去訓了!!
 |
| 發表時間:2005-12-31 01:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 11 月 29 日 星期二  |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 142 | »
|