| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2005 年 11 月 16 日 星期三  |
勁泠的一日...  |
分類: 未分類 |
今日早上又勁泠呀....今日只係上幾堂....幾好呀....than we go to the耕田呀~^v^好好玩.......正.....今次我地係拔d野草同施肥...好好玩~^v^雖然....好似好嘔心...但都比唔上helen......佢重唔小心整死左隻唔知乜野呀.....>///<嘔嘔嘔嘔嘔嘔.......但又可以食雪糕呀...好好味呀~^^卡卡卡卡~好累呀....
今日好午先回家去.....
 |
| 發表時間:2005-11-18 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 11 月 15 日 星期二  |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | »
|