~~Happyiness Land~~
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神。
其次就是說:要愛人如己。(可12:30-31)
kiki1004
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集..xp
呵呵...~~
呼...
呵呵..
一早起身就睇...........
文章分類
全部 (283)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靚女可欣姐姐日記板
靚女希希日記板
helen日記板
kaman表妹日記板
vivian的日記
亞ling日記板
亞爸的日記板
汶汶日記板
邦的日記板
家姐日記板
笨nana日記板=.=
曾姑娘的日記
琳琳日記板
雯雯日記板
碧碧子新日記板>w&...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 150
今日人氣: 5
累積人氣: 5371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                     

2005 年 11 月 16 日  星期三   落雪


勁泠的一日... 愉快 分類: 未分類

今日早上又勁泠呀....今日只係上幾堂....幾好呀....than we go to the耕田呀~^v^好好玩.......正.....今次我地係拔d野草同施肥...好好玩~^v^雖然....好似好嘔心...但都比唔上helen......佢重唔小心整死左隻唔知乜野呀.....>///<嘔嘔嘔嘔嘔嘔.......但又可以食雪糕呀...好好味呀~^^卡卡卡卡~好累呀....

今日好午先回家去.....

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2005-11-18 06:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


                     

2005 年 11 月 15 日  星期二   晴天


開心開心~~ 分類: 未分類

^^今日早上勁泠呀~ .....唉,好"才"我平時有帶hot的水....哈哈哈哈哈...嗯!!!明天又要默書了~.重要係課外o個種呀~~又多功課又多測驗又多默書..死得啦...==死得人多呀!!!!今日的午膳時....我同d同學講..我想慶祝聖誕節 ...我想開一個自己班的一個聖誕派對....本身就想去老師的家到開的...(MISS LUI)但MISS LUI話不如去燒烤喎....我地個個都話好..咁SO..我地個個都去燒烤...咁我提意去小纜...咁不久之後...咁我地最尾的決定...係小纜..多得佢地都肯去O個到炸...^V^...哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈明日我都會同佢地傾嫁~^v^

p.s.我最想係聖誕節到過一個白色的聖誕...!!!不過都冇可能啦~^^但我都好想有件咁的事..不過in hong kong就希望唔好有 (雪落)呀!!!!如果唔係我地就一定泠死呀~~@.@

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2005-11-15 11:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]