~~Happyiness Land~~
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神。
其次就是說:要愛人如己。(可12:30-31)
kiki1004
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集..xp
呵呵...~~
呼...
呵呵..
一早起身就睇...........
文章分類
全部 (283)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靚女可欣姐姐日記板
靚女希希日記板
helen日記板
kaman表妹日記板
vivian的日記
亞ling日記板
亞爸的日記板
汶汶日記板
邦的日記板
家姐日記板
笨nana日記板=.=
曾姑娘的日記
琳琳日記板
雯雯日記板
碧碧子新日記板>w&...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 150
今日人氣: 10
累積人氣: 5424
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                     

2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


痛痛的一日 分類: 未分類

今次係14號

入一入正題先...係咁的...今日早上我刷牙時...刷舌頭時我一不小心...個枝牙刷撞到我個喉嚨!!!好痛呀~~重流左點血呀!!好鬼死辛苦嫁...今日囉...好痛囉!!!...剛剛我地今次家政有縫紉...哈哈~今次同我地介紹左縫紉的野之後又教我地"串"衣車....好好玩又唔太過難~~^v^....數學勁多功課....傻嫁.....嗚..做死人啦...人家最唔鍾意的就係...做數學.....哼...我本身就係己經做哂功課嫁啦....但因為....數學....so以人家又要做功課了...討厭...快鬼d做哂佢呀...哈哈哈~d午膳同晚餐都好正嫁~^^好味好味....其實昨晚燒烤之前我己經開始痛嫁了~>^<     the and 88

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2005-11-14 09:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


                     

2005 年 11 月 13 日  星期日   晴天


後悔的一天 分類: 未分類

今朝一早好好的..又好快樂呀...但... 之後我同左媽媽有小小的吵架....有d唔開心...不過下午我地約左同表妹到餐廳到食飯...係食完野之前...我地比以前係青草地的邱太見到叫左我地.......我地傾左一會兒咁囉~~跟住就88啦...than..我地走左入餐廳...不久...表妹佢地好快又到左了...咁我地一起叫野食咁啦~and我地又叫左壽司...啦....有"此"新啦哈哈哈哈....好味...食完之後我地去左shopping啦~~我地行下行下又到左"牛牛"了....o個到d衫..好貴...但又好好穿喎!!!哈哈哈~唔錯的~我同家姐都買左好多衫...我家姐買左2件...我買左大約7件到啦~卡卡卡~開心開心..到左晚上...我地一家同我家姐個boy fd(一起去燒烤呀....我地燒得好好味...因我家姐係o個到見到坉耖d...我地有得多好多food同drink呀~~哈哈~正正正....than..我見到人地玩"鴿"公仔"鴿"得好得意... 咁我又想去玩玩啦...只不過我冇$$...亞dad吨韖?個2$我....就再慢慢睇睇啦.....之後慢慢咁玩...玩"整"(餘下)一個2$...咁我又番番去dad到.......我冇話比dad知我玩整一個2$...但都比dad估到....我行來行去行左好奈好多次....哈哈..最後.....我媽媽係唔知邊到話可以換$呢...咁都可以比我玩...mun唔會比我玩嫁...咁都可以比我玩...(我真係好後悔今早我同mun的吵架... 嗚嗚嗚嗚嗚....講得對....媽媽係最好的.....>///<唔..跟住係中午買咁多衫我真係好唔好意思呀>//<)咁呢...我地用買雪條來換$$...換左都有20幾個2元...囉...我地睇左好奈(其實唔奈嫁!!!)我地"鴿"我第一個我就冇乜希望....但竟然比我"鴿"到...好開開開開開開開開開開心心心心心心心心心心心心呀~^v^ 卡卡卡.我的媽媽在大叫呢~..但可能我地太急啦....之後o個d都唔得....好傷心呀>^<....嗚..嗚嗚嗚..(今日打左勁多字....)但到左最後一個我地又係睇左好奈...媽媽見到一個可能鴿到的..咁我地就試試啦..死就死啦...yeah!!!!yeah!!!!我地得左了..一個最頭..一個最尾.....好野...得左啵~^v^卡卡卡卡卡~好開心咁囉我地d戰績番去....卡卡~個個都好開心.....好快..我點都重想玩多幾次..但都死左...有一個媽媽好鍾意的我都"鴿"唔到...嗚嗚..但又冇$$了...咁算了~之後家姐同佢boy fd又去左"鴿"...但都係唔得....傷心傷心....=3=我"鴿"的公仔有一個dog同hello kitty哈哈哈.....媽媽好小玩(可以話大約冇玩過咁囉~)難怪佢會咁開心的...雖然好開心...但明天我地要測驗呀...我都未溫呀..死啦..死啦 ......唔講啦~.溫書了~^v^88            kiki

 

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2005-11-14 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]