|
| 2006 年 6 月 26 日 星期一 |
 | |
| 嗚嗚~~~ |
唉唉...聽日又要考試喇...仲要係我最差果一科...數學!!!!
唉...點算呀...我明明背哂d公式架..就係唔識用番出黎..~~
唉...識背唔識用..有撚用咩..真係白痴呀龜仔..!!!
咩都唔識..!!打爆你個龜頭呀>>><<<!!!
唉...今日又睇新一集天龍八部喇.......慕容博..好撚尻呀..!!...
段譽好令仔呀....>u<yy
我愛爆你唷..小志耶..~~~~
|
| 刊登時間︰2006-06-26 04:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 74 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|