1.請依照問題遂一回答哦 (誠實的孩子值我嘉獎)
2.寫完後記得傳給7位好友,記得去他的XG留言提醒(7是個 數字哦)
3.謝謝大家的填寫 (要用力把它傳承下去喔)
那麼就讓我們開始吧 !!!
1)傳問卷給你的人是?
賢正許耶
2)你和他什麼時候認識的?
中一耶..中二熟左咁樣囉...係咁上吓耶
3)你覺得他是個怎樣的人?
ok耶..不過有時太緊張耶..一得閒就係咁整大俾耶...唏..兄弟放鬆點耶..都好好人耶..成日教我做數...(乜我好蠢咩?做咩你次次都會咁勞氣耶?....不過小心血壓過高耶,,,哈哈...講笑耶
4)你最想對他說什麼?
翅偉型過c朗耶..!....嗯..多謝你係咁叫我做數耶..多謝你係咁聽我講廢話耶...多謝你唔會話我呢個賤人:「很賤耶」..只係會話:「你講句野好廢呀...!」...多謝=.='''y...最後耶...梗係要多謝自己耶..哈哈哈>~<'y
5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?
一隻野馬...因為佢跑得好快耶...平心靜氣就可以冇乜野耶...but一到發wor黎果陣都幾係野耶...!~
6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?
去台灣..!搵涵涵搵高天騏....去日本搵翅偉><""
7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
理論上..冇..但係實際上..有...就係都鐘意聽涵涵d歌..!哈哈,,,(其實只不過係我自己love聽啫...)←無賴
好耶...我點...
bra帶....小扯...daisy...myolie...
大姐....許正......求其吧..~
唔做唔緊要架...因為我都預左冇人做,,,,哈哈哈
bra帶"耶
1)傳問卷給你的人是?
龜仔
2)你和他什麼時候認識的?
中一
3)你覺得他是個怎樣的人?
有d咩點姐..
4)你最想對他說什麼?
唔好下巴輕輕呀,話草錢就草錢..唔好亂駛呀!
5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?
梗係龜啦
6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?
去邊度都冇所謂啦...佢o係度梗開心ga
7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
都有ga..e.g:草''報紙''啦,鍾意自己偶像發狂
Myolie"耶
1)傳問卷給你的人是?
龜仔
2)你和他什麼時候認識的?
F.1但係F.2先熟囉..
3)你覺得他是個怎樣的人?
好人呀..成日幫我..幫我幫我..幫我..
4)你最想對他說什麼?
龍貓好得意呀...涵涵靚女!!YO~~~
5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?
龜..因為你係!!!!
6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?
台灣啦...去搵你個涵涵同高天騏..
7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
UM..鍾意自戀丫,,同埋成日做D無聊野..
回myolie"耶
1)傳問卷給你的人是?
達達
2)你和他什麼時候認識的?
中一..中二熟左呀.
3)你覺得他是個怎樣的人?
同我一樣好自戀呀...哈哈哈...同我一樣有d低能...耶
4)你最想對他說什麼?
我幫你一齊搵腳趾耶...再唔係我俾一隻你耶...一人有九隻..岩數耶!
5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?
長頸鹿耶...因為你見到長頸鹿就會猛咁叫...!哈哈..
6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?
去搵一升既眼淚出黎一齊睇!
7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
一樣都係咁自戀...!哈哈..鐘意傻笑..!
DAISY"耶
1)傳問卷給你的人是?
龜仔
2)你和他什麼時候認識的?
中一
3)你覺得他是個怎樣的人?
唔錯架...幾好人
4)你最想對他說什麼?
翅偉...勁..
5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?
佢已經係龜啦
6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?
月球表面...哈哈.涵涵叻
7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
有架..玩la..聽歌la..食野la..
回DAISY"耶
1)傳問卷給你的人是?
DAISY耶
2)你和他什麼時候認識的?
中一耶..中二熟左耶..呵呵
3)你覺得他是個怎樣的人?
哈哈...乜都笑一餐耶...同我一樣...愛到自己LOVELY發瘋耶....都係一個良好市民耶....
4)你最想對他說什麼?
太子令仔過光良呀,.,,我BUY你呀...哈哈哈...DAY時要奸爸爹呀...我地一齊去搵太子同小希呃...因為兩個成日都一齊..搵到一個就齊LA..耶
5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?
狗狗...當然係可愛既狗狗...我唔其他意思架...因為佢好鐘意狗狗耶
6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?
去台灣..!搵涵涵搵太子...撚手登陸埋月球呀...睇吓上一手GE太空人有冇幫月球表面「護膚」哈...唔係佢就會「凹凹凸凸」耶~
7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
有...熱愛LOVELY{太子同涵涵呀...姿姐同翅偉呀...高天騏同光良咁LOR..~哈哈)都係咁鐘意食野耶,,,仲有好鐘意玩耶..
仲有...我地都係反PINKO後援會既董事黎架...哈哈耶~
|