2006 年 4 月 20 日  星期四 晴天
要做一樣好無聊既野...=.='

1.請依照問題遂一回答哦 (誠實的孩子值我嘉獎)
2.寫完後記得傳給7位好友,記得去他的XG留言提醒(7是個 數字哦)
3.謝謝大家的填寫 (要用力把它傳承下去喔)
那麼就讓我們開始吧 !!!

1)傳問卷給你的人是?

賢正許耶

2)你和他什麼時候認識的?

中一耶..中二熟左咁樣囉...係咁上吓耶

3)你覺得他是個怎樣的人?

ok耶..不過有時太緊張耶..一得閒就係咁整大俾耶...唏..兄弟放鬆點耶..都好好人耶..成日教我做數...(乜我好蠢咩?做咩你次次都會咁勞氣耶?....不過小心血壓過高耶,,,哈哈...講笑耶

4)你最想對他說什麼?

翅偉型過c朗耶..!....嗯..多謝你係咁叫我做數耶..多謝你係咁聽我講廢話耶...多謝你唔會話我呢個賤人:「很賤耶」..只係會話:「你講句野好廢呀...!」...多謝=.='''y...最後耶...梗係要多謝自己耶..哈哈哈>~<'y

5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?

一隻野馬...因為佢跑得好快耶...平心靜氣就可以冇乜野耶...but一到發wor黎果陣都幾係野耶...!~

6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?

去台灣..!搵涵涵搵高天騏....去日本搵翅偉><""

7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
理論上..冇..但係實際上..有...就係都鐘意聽涵涵d歌..!哈哈,,,(其實只不過係我自己love聽啫...)←無賴

好耶...我點...

bra帶....小扯...daisy...myolie...

大姐....許正......求其吧..~

唔做唔緊要架...因為我都預左冇人做,,,,哈哈哈

bra"

1)傳問卷給你的人是?

龜仔

2)你和他什麼時候認識的?

中一

3)你覺得他是個怎樣的人?

有d咩點姐..

4)你最想對他說什麼?

唔好下巴輕輕呀,話草錢就草錢..唔好亂駛呀!

5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?

梗係龜啦

6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?

去邊度都冇所謂啦...佢o係度梗開心ga

7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
 


都有ga..e.g:草''報紙''啦,鍾意自己偶像發狂 

Myolie"

1)傳問卷給你的人是?

龜仔

2)你和他什麼時候認識的?

F.1但係F.2先熟囉..

3)你覺得他是個怎樣的人?

好人呀..成日幫我..幫我幫我..幫我..

4)你最想對他說什麼?

龍貓好得意呀...涵涵靚女!!YO~~~

5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?

龜..因為你係!!!!

6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?

台灣啦...去搵你個涵涵同高天騏..

7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
UM..鍾意自戀丫,,同埋成日做D無聊野..

myolie"

1)傳問卷給你的人是?

達達

2)你和他什麼時候認識的?

中一..中二熟左呀.

3)你覺得他是個怎樣的人?

同我一樣好自戀呀...哈哈哈...同我一樣有d低能...耶

4)你最想對他說什麼?

我幫你一齊搵腳趾耶...再唔係我俾一隻你耶...一人有九隻..岩數耶!

5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?

長頸鹿耶...因為你見到長頸鹿就會猛咁叫...!哈哈..

6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?

去搵一升既眼淚出黎一齊睇!

7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼? 

 一樣都係咁自戀...!哈哈..鐘意傻笑..!

DAISY"

1)傳問卷給你的人是?

龜仔

2)你和他什麼時候認識的?

中一

3)你覺得他是個怎樣的人?

唔錯架...幾好人

4)你最想對他說什麼?

翅偉...勁..

5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?

佢已經係龜啦

6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?

月球表面...哈哈.涵涵叻

7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
有架..玩la..聽歌la..食野la..

DAISY"

1)傳問卷給你的人是?

DAISY耶

2)你和他什麼時候認識的?

中一耶..中二熟左耶..呵呵

3)你覺得他是個怎樣的人?

哈哈...乜都笑一餐耶...同我一樣...愛到自己LOVELY發瘋耶....都係一個良好市民耶....

4)你最想對他說什麼?

太子令仔過光良呀,.,,我BUY你呀...哈哈哈...DAY時要奸爸爹呀...我地一齊去搵太子同小希呃...因為兩個成日都一齊..搵到一個就齊LA..耶

5)如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?

狗狗...當然係可愛既狗狗...我唔其他意思架...因為佢好鐘意狗狗耶

6)如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼?

去台灣..!搵涵涵搵太子...撚手登陸埋月球呀...睇吓上一手GE太空人有冇幫月球表面「護膚」哈...唔係佢就會「凹凹凸凸」耶~

7)你和他有相同的興趣嗎?是什麼?
有...熱愛LOVELY{太子同涵涵呀...姿姐同翅偉呀...高天騏同光良咁LOR..~哈哈)都係咁鐘意食野耶,,,仲有好鐘意玩耶..

仲有...我地都係反PINKO後援會既董事黎架...哈哈耶~

刊登時間︰2006-04-20 05:40 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

       



kikiklr
暱稱: ...+..龜..''
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (74)
好友名單
網站連結
大姐!!
我GE涵涵!~
涵情脈脈