wah...今日一朝早起身...第一時間去睇''天氣報告''耶...!
好開心耶...因為天氣奇好..可以請假去 ''迪士尼" 耶...值得開心耶...!
好...搭TAXI到巴士站轉搭''R33"專線去呢...!
好...一去到..梗係要買飛LA..!唔係點入場呀..你話「岩唔岩呀」
你估吓買左幾多張..白痴的...當然係買張LA..唔係點入呀..!死KAI精哇...!
好...我地首先去左「小熊維尼歷險之旅」耶...好多呀POOR耶.耶..!!
如果大姐去到..一定會傻左架啫....同POORPOOR影相耶....好驚險的耶...好黑呀..!><~~
NEXT..點都要低能一次呀...就去左玩..灰姑娘旋轉木馬耶....幾好玩呢...BUT有點悶耶..因為係咁轉轉轉...
冇D新意耶...NEXT去白雪公主許願樹耶...許了願..?..當然沒有耶...我沒有那麼的低BB耶..!
NEXT GO TO..瘋帽子旋轉杯...即係O加啡LOR..扮哂野...嘩..我同哥哥認真名符其實既「瘋癲」耶...轉到琪正耶...!
NEXT...小飛象旋轉世界....都幾搞笑..坐係隻小飛象入面..!感覺良好耶...!
NEXTNEXT..米奇幻想曲...WOR.真係好4D耶...睇得聽得文得又有FEELING 喎...
續......
|