kiko0723
暱稱: 馬小白
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
轉左xanga=3=
落大雨!!
><哼x1000000
熱死>.<
>3<
文章分類
全部 (327)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 327
留言總數: 381
今日人氣: 2
累積人氣: 18144
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 14 日  星期三 晴天
 
 

 

今朝10點幾比DADDY抄醒去睇中醫,,,超級無奈=.=爆眼訓,,哈哈.....之後同榮榮去左食野,,波子黎左搵我地!!!THEN波子返屋企,我同榮榮落左I GAME,,榮榮教我篤波....哈哈,,我好叻女嫁...一教就識,,雖然D姿勢唔係咁o岩,不過都入左幾個波嫁,,榮榮都讚我TIM,,呵呵......冇幾耐波子落左黎,,打左陣機3點幾陪波子去左食野,,華華都黎左.....THEN上左吉島島平台坐,,傑傑都係度,啜....好開心,,朋友仔同你地一齊真係好開心,,笠死你地!!!!之後小力同火柴都黎左,我坐到6點幾就去左搵媽咪,,之後搭車出''馬安山''試工,,都幾辛苦....不過d人都讚我叻女=3=KAKA'''請左lu,,BUT媽咪又話大埔請人,,所以我都係決定係大埔做,HAHA''''11點先返到屋企,,累死.....聽日又要去見工LU......>v<今日竟然冇落雨-.-

PS:多謝你今日比左個答案我,,我會放棄.....真的放棄!!!我會澈底死心,,因為我知道你有你既原因,,勉強冇幸福的,,我明白的!!!我地永遠都只是朋友,,希望你以後會更開心,,搵到一個比我更愛你的人,,同你一齊有好多開心既回憶....我會記係心中....你永遠是我的最愛!!!變了.....我真的變了!!!!唔再係以前既我......

無奈我和你  寫不出結局  放遺憾的美麗  停在這裡

憎你那過錯 憎你放棄我
再愛你嫌命長麼

我也許太天真 笨到以為一生可以纏住你

眼淚從今天 不再流
其實我只要勇敢向前走
誰害怕 犧牲我所有

在失敗的感情中學習 可能才值得慶幸
不想你 關於你 我發誓絕口不提
真的不想你 最後的決定 要用多少淚水累積

刊登時間︰2006-06-14 11:35 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 6 月 13 日  星期二 陰天
熱情 
 

 

琴晚同榮榮傾電話傾到4點幾,,一齊拎住個電話訓左..哈哈~~笑死^3^今朝11點幾醒左,,今日冇去到整負離子,,SORRY小成..XD'''THEN整完野出去搵POPO''''波子比人炒左>.<無奈.....之後睇完醫生就上左波子屋企'''係度傾計,,傾左好耐....好開心!!!我地3個好似一齊住咁,又除晒衫咁,,哈哈.....HAPPY'''TvT我地叫左野食,,食完野4點到就落左I GAME....之後佢地都黎晒,,THEN有社工黎左同我地傾計!!!我同佢地傾完之後覺得心情好左好多,,我知道仲有好多人關心我嫁,,我唔會再亂諗野嫁啦''唔會再做D傷害自己既野.....唔會再要人擔心我,,KAKA''啜啜!!!!8點幾我同傑同賴屎去食野,,波子同阿生都黎左....傑傑迫人飲藥水....好苦>.<哈....不過知道你緊張我啦....^3^THEN又落番I GAME,,10點幾就同NOEL一齊返屋企!!!!

PS:我知道錯左就冇得返轉頭.....你想點我都唔介意,,最緊要係你開心!!!你諗到想點就同我講啦.....我有晒心理準備!!!

 

縱使到處散心 也望著電話做人
期待你 對我說我仍然吸引
寧願沒回憶 完全地忘記
愛上過不應該去愛的你
是我太過愛你 願意放生你
我最需要的是你 不是誰
無能力失去你 像快枯死
 

刊登時間︰2006-06-13 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 6 月 12 日  星期一 雨天
鬱悶 
 

 

琴晚又訓唔著,,之後睇''獨家試愛''又睇到喊,,無奈=.=哈哈,,呢排又病病地,,呢幾日個鼻同個頭都好痛痛!!嗚嗚.....聽日要去睇醫生 今朝點幾就起身,,整完野就同靜B出左MK行街+見工,,KAKA'''D人都ON99,,又話請人...之後入去問又話請左人...請左人就唔好貼出黎啦.....傻傻地嫁!!!!>v<今日又用左幾百蚊買野TvT原來買野會令到心情好D嫁....HEHE'''4點幾去左飲野,,飲完野行多陣就搭車返大埔啦,,,THEN落左I GAME....傑傑,小力,POPO,權權,豬鼻,卡卡,火柴同細嘉都係度,,之後打左鋪機,坐左一陣就走LU....過左太和搵家姐同媽咪.....去左百佳買野.....又買左好多野...^3^之後就返屋企食飯.....食完飯又打麻雀,,贏左幾十蚊...呵呵!!!!

我知道我一定會後悔失去你

對著你的背影輕聲說 我愛你

難道我真心付出一切
是為了承受孤單和寂寞
我知道 你不敢對我坦白
是不要看到我的傷懷
雖然你沒有說要離開我
但我已經感到 你不再屬於我

如果你還愛我 你不會對我如此的冷漠
我真的希望能夠永遠和你在一起

把時間留給你 想著你和等著你

我是真的真的想你 真的真的想你 好想為你淋一場雨
證明我的心 證明我的命 永遠永遠屬於你

刊登時間︰2006-06-12 11:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 6 月 10 日  星期六 雨天
無奈 
 

 

今日訓到1點幾先起身,,一起身就傷風,又喉嚨痛呀...唉.....冇心情 之後過左波子屋企!!!冇幾耐小力都黎埋,,3點幾我地就落左I GAME''每次見到你就好開心 4點幾我同榮榮就搭火車去上水陪波子見工,,搵左一陣先搵到!!!請左波子lu....KAKA''開心死佢.....之後我地陪榮榮食野!!!食完野就返大埔.....去左拎衫,,THEN陪波子返屋企....6點幾又落番I GAME'''而家去邊既心情都冇晒,,真係好頹廢,,唉......都唔知而家想點,,又唔知可以搵邊個傾計.....好想死!!!!點解我會咁樣嫁,,>.<究竟我應該可以點做呀???每日以淚洗面.....唔想再係咁落去,,我覺得好辛苦.....琴日仲同波子講[你冇個時又想要,,要左個時又唔識珍惜]其實話我自己就o岩......做錯晒.....後悔已沒有用!!!而家比死更難受.....冇人明白我!!! 冇人明白我感受.....我已經接受唔到第二個!!!好撚憎我自己,,真係好撚憎......

刊登時間︰2006-06-10 09:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 6 月 9 日  星期五 雨天
無奈 
 

 

琴晚都唔知自己發咩癲,,喊到差唔多5點先訓得著,,今朝7點幾又要起身返學校,,本身都冇事既,同包皮,生,屎,昇,鵬,魚去煲煙,食野!!!點知返到去就出事.....個禮堂又唔知做乜冇冷氣,勁辛苦...之後係廁所暈低....好睬琪琪同阿FI係度,,之後等媽咪黎我地搭的士去''那打素''訓左3個幾鐘,又要''吉''手指!!!痛痛 仲要叫我留院!!!死都唔制>v<12點幾就搭的士返屋企,,食完藥又訓~~訓到4點幾就起身,,唉....今日畢業都要病,,>.<咩唔好既野都發生係我身上,,UNHAPPY'''呢排好多人都唔開心,,個個都好多野煩!!!波子唔好咁煩啦,,既然你選擇左就唔好後悔啦,,我會支持你嫁>3333<我都唔會放棄嫁!!!相愛既人始終都會一齊嫁,,,一生只愛你1人.....願不論行或企 要與你在一起,,已經愛定你...來日每一分鐘喜歡你越來越多~可以碰到你 已經覺得非常幸運.....你答應過我會等我嫁!!!

刊登時間︰2006-06-09 11:36 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]