kiko0723
暱稱: 馬小白
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
轉左xanga=3=
落大雨!!
><哼x1000000
熱死>.<
>3<
文章分類
全部 (327)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 327
留言總數: 381
今日人氣: 1
累積人氣: 18143
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 3 日  星期六 陰天
愉快 
 

 

琴日3點幾就出門口,同爸爸,媽媽搭車......一直我都係咁諗野,,諗左好多野,,又諗番之前既野......發覺好多野都發生係我身上咁,,KAKA''去到柴灣佢地食野,,我暈到仆街,冇胃口食T^T之後去到酒樓就打麻雀,,打到8點幾,,贏左6十幾....呵呵!!!之後就食飯啦,,D野都唔好食,,食左好小野...最後食包包食左好多,,KAKA....食完同家姐佢地落左去煲煙,,10點幾就返婆婆度啦!!!一去到就訓左係床度,,訓著左....訓到12點幾就起身沖涼,,沖完涼諗住再訓,,點知訓唔著.....又諗左好多野=.=3點幾先訓得著,,訓到今朝點幾就起身落去飲茶,,飲完茶去左剪頭髮XD''4點幾就返婆婆度,,,又訓教......就黎變豬^3^訓訓下比軒軒強姦XP''8點幾就去食飯,,食完飯同媽咪搭車返黎,,,累死 又要等老公返屋企>.<

刊登時間︰2006-06-04 12:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 6 月 1 日  星期四 陰天
愉快 
 

 

今日訓晏左,,老公打黎我仲未起身....之後比daddy嘈醒左,,就起身整野,,,整完野老公同波子都仲未得....=.=之後上左3樓等波子,,等左一陣就黎啦....去左賣書....賣左$80^3^之後落左I GAME打機,,今日帶左好多野食比老公食...kaka!!!冇幾耐popo,豬鼻,蟻蟻,權權,momo都落晒黎.....7點幾就去左食野啦,,食完野陪黑鬼去食飯.....之後陪黑鬼去m記YO女....不過d人冇膽....哈哈!!!問人拎電話失敗左....呵呵!!!之後又落番I GAME坐,,今日同老公影左相....TvT坐到10點幾老公就送我返屋企LU...聽日就要去婆婆度LU....星期6先返黎,,=v=記住要掛住我...啜啜!!!

ps:朋友係咁做嫁咩???有事搵你又唔聽電話,,,悶先識搵我,,仲話我對你咁惡....哼...嬲死你!!!以後唔同你做朋友>.<

刊登時間︰2006-06-01 11:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 5 月 31 日  星期三 雨天
感動 
 

 

''若未拋開未能去愛 然而分開仍能記載
當天原來傷心何來 心根本依然從未放開
未願拋開幸而有愛 原來精彩才能記載
當天何來傷心坐大門外

風乾的心已碎 怎可叫我入睡
不甘拋開最愛既遠走相愛注定 無奈告吹
天生的配對 怎麼會背負罪
不想死心勉強要愛長埋在廢墟''

今日華華打黎咁我就起身整野啦,,之後落左I GAME搵佢地,,打左一陣機就同華華,,小力,,火柴,,賴屎,,傑,,哥去左食野.....食完野3點到我地就落番I GAME,,華華佢地就去唱k....SORRY呀,,我唔係唔想同你地去呀,,不過我真係冇心情唔想去.....華華唔準嬲我嫁...啜啜.....傑又唔開心....但係我地又唔知做咩woo...無奈=.=之後同亞哥傾計....開心番好多.....THX=3=坐到6點幾momo陪我過太和還碟....^3^之後我就返屋企啦!!!!我唔想成日都唔開心,,但係我又可以點????我真係唔知仲可以講咩......唉....

刊登時間︰2006-05-31 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 5 月 30 日  星期二 晴天
 
 

 

今日唔知做咩9點起左身,,之後又訓番.....12點幾波子打黎咁我就起身整野,,點半老公打黎......豬=3=整完野就出左去搵波波.....交完電話費就落左I GAME打機,,之後傑&老公黎左.....3點幾陪傑去左那打素,,去食野???=.=之後權&POPO黎左,,等左好耐先走,,落番I GAME.....老公打到我''魚''左.....哼!!!7點幾老公就送我返屋企啦,,,

PS:唉.....真係好煩>.<咁我又可以點做呢????

刊登時間︰2006-05-31 12:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 5 月 29 日  星期一 雨天
 
 

 

今日都係差唔多時間起身,,之後整完野就出左去搵賴屎!!!陪華華佢地食lunch,,,佢地食完就返左學啦,,我同賴屎坐左陣就落左I GAME打機啦....之後等埋波波我地就去左食野啦,,,食完野等埋昇b就搭的士返大光....返到去拎完野傾左陣計,,就走lu....去左搵老公!!!落左I GAME.....老公佢地去左沙田探璋璋,,我同波波就係I GAME係咁打機,,打到得番2蚊...哈哈....同榮榮佢地坐左一陣我就去左搵賴屎食野,,食完野上左吉之島平台坐,,,唔知點解個時我個心好亂,,好煩....好唔開心,,但係又唔想比佢地知道我唔開心,,所以好勉強咁笑...唉......點解我成日都會唔開心,,唔開心又係咁過,開心又係咁過.....點解我唔選擇開心咁過呢????我真係犯賤....

刊登時間︰2006-05-29 11:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]