| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 6 月 8 日 星期四 |
 |
|
|
|
今日12點幾波子打黎我就起身lu....之後整完野就去左波子屋企,,THEN就落左I GAME搵榮榮,,等佢篤完波就搭的士去左大埔墟,再搭火車出沙田...KAKA'''去到就睇下有咩戲睇,,最後決定睇''海神號''都幾好睇呀,,睇到勁緊張,,呵呵.....睇完行左一陣就搭火車返太和,,見到昇B同昇嫂.....HEHE'''THEN我地去左食野,,食完野就落左I GAME搵華華佢地,,好多人.....^3^之後陪佢地去左食野,,9點幾就上左平台坐.....有十幾個人,,HEHE'''11點幾賴屎就返我屋企LU......
PS:我最撚憎人D態度咁撚樣,,你偏偏就要咁,,你想攪到咁呀MA,,我以後就唔撚搵你,,你估我冇左你我生存唔撚到呀,,仆街....你想我憎你講一句就得啦,,做咁撚多野把撚呀,,,痴尻撚線!!!
|
| 刊登時間︰2006-06-09 01:22 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 6 月 7 日 星期三 |
 |
|
|
|
琴晚又訓唔著,,之後開左''擁抱每一刻花火''睇到喊=.=我覺得都幾感人嫁,,KAKA.....[[哭了 才發現自己真的受傷了,,你曾對我說你永遠是我的!!你已離開我,我還是想對你說''baby I love u so much''只要我們都愛著無論多苦都值得 說好的你怎麼忘記了]]
今朝11點幾波子打黎叫我起身~~之後整完野點幾就出左去,之後同榮榮去左食野....食完野同波子去左搵媽咪整証,,^3^終於都整左LU...呵呵!!!THEN陪媽咪食完野又落番I GAME,,權權,POPO,小力,華華,火柴,細嘉,傑傑都出左黎,冇幾耐我地陪小力去睇醫生.....小力唔好唔開心啦,,啜啜.....8點去見麵點食野,,賴屎同NOEL都黎左....9點幾落左I GAME一陣就送小力走,,THEN我同NOEL都返屋企LU....日子過得好慢...好難捱....唉!!!!I MISS YOU VERY MUCH!!!!
你不會知道為了你我付出多少
我已盡量讓你感到 我有多好
最近我總是 特別容易感覺孤單
加上以前的事 我越想越煩
我好不容易 掙脫了陰影 又投入愛情
怎麼 這次又是 為愛傷得流血不止
我想我不應該 付出我的愛 |
| 刊登時間︰2006-06-07 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 6 月 6 日 星期二 |
 |
|
|
|
琴晚好似冇訓過咁,,係咁發夢=.=今日點幾就整野上左波子屋企!!!見到波波就忍唔住,,攪到波波又喊...SORRY!!!我地1定要堅強D,,唔可以衰比人睇,^3^之後就落左I GAME打機,,又放左個火機係波波屋企,,之後上番去拎,,拎完我地就去左買野,,買完野又落番去!!!小力都黎左,,小力小心身體啦,,唔好食咁多煙,,KAKA'''5點幾我地上左吉島島坐,,6點幾就去搵媽咪食飯,,食完飯去左行街,,又買左件衫,,冇左百幾蚊TvT之後又去左買野食!!9點幾先返到屋企.....離開你一秒鐘,,立刻我就頭痛!!心愛的,,為何又要變做懷念....分手後一分鐘,,便有後悔聲音,,,能傷我最深的人,,偏得我心!!!當攬緊他人想起跟你熱吻!!
從來隨時隨地聽候 但願你知道,,一心只想你開心!!!
你是誠實的 我現在明白了
受傷了 人才會成熟
從來不知道自己如此的軟弱
當我發現不敢再愛了 那一刻才懂
怎麼料想我離不開你的身邊
厭倦了傷心流淚 卻不爭氣的留戀
我討厭自己原諒你的一切
每當我想到你 我的心就在哭泣
張開了眼睛 想到全是你
心好痛 告訴自己 我真的失去 我忘不了
|
| 刊登時間︰2006-06-06 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 6 月 5 日 星期一 |
 |
|
|
|
|
| 刊登時間︰2006-06-05 07:51 PM |
|

| 2006 年 6 月 4 日 星期日 |
 |
|
|
|
琴晚勁慘....訓極都訓唔著,,之後同波子傾電話.....3點幾先訓得著=.=今朝10點幾起身打比華華....之後就過左3育搵佢地,,波子畢業LU....大個女lu...TvT係3育HEA到3點幾就落去I GAME,,之後係出面坐....坐坐下見到有人打交,,超驚....之後走過黎嘈賴屎-.-我地o左咀.....>.<之後佢地就走左,,冇幾耐小力無啦啦喊,,嚇死我.....唉.....今日真係多事發生,,今日好多人都唔開心>v<''金沙小王子''又唔理我,,,KAKA......坐到6點幾就返屋企lu!!!!好撚憎我個msn,,成日都自動off,,痴撚線>.<又要等...每一日都要等......習慣了......-.-
ps:唔開心又係咁過,開心又係咁過.......我地梗係要開心咁過啦,,呵呵...所以我唔會再唔開心^3^啜........希望我一班好朋友都日日咁開心啦........

''我愛你那麼多 所以那麼痛
當我發現我 擋在你逐愛的途中
我愛你那麼多 愛得那麼痛
每次入睡後 都作了同一個夢 你轉身輪廓
只怪我們愛得那麼洶湧 愛得那麼深
際遇一面海洋 孤單總隨著我飄盪
是不是你就是我的唯一的希望
厭倦了相對無言,兩顆心越來越遠
我只想離開愛上妳的陰天
有時候 只是想讓自己冷靜一點
怎麼料想我離不開你的身邊
厭倦了傷心流淚 卻不爭氣的留戀
我討厭自己原諒你的一切
有時候 只是想讓自己勇敢一點
遍體鱗傷卻又走回到你的身邊
我卻又走回到你的身邊 卻又走回到你的身邊
|
| 刊登時間︰2006-06-04 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 66 | »
|