尋晚父親節..去左灣仔食飯-]'; 剛打比我.. 收唔到-3-
食完飯,,吹水*]-)) 4家姐比左$300零用錢我`之後走左..
無啦啦講起上星期日 ,,大家姐比左$300我入八達通*,,
之後無啦啦係度屈我姐夫每個月比錢我-00- 即刻比左$300`
@0@" D家姐同牙媽即刻拍晒手掌' 之後講我2家姐男朋友"
我話佢有2次贏左馬都有比錢我..所以有免比錢金牌-V-
輪到我大家姐男朋友` 佢唔係現場..因此打電話去開免提講*
我牙媽問佢比幾錢我-00- 之後佢話決定唔到.. 叫我家姐話事-]
大家姐應承我..9月份開始每個月比多$500我..即係有$800`
哈.. 變左屈錢家庭-3- 超正`唔駛做有錢收..八達通仲要自動增值*
12點返到屋企.. 訓唔著..睇返以前D日記-]'; SWEET到爆-00-
2點先訓..* 呵..// 眼訓死-3-
今朝唔願起身-]'* 係HW等剛.. 諗緊佢會唔會黎-3- 因為冇約`
之後佢打比我..知我等緊佢先走去搭地鐵'* 無奈..
同剛1齊行..痴到好埋-3- MS.CHING 無啦啦係後面閃出黎..
話:: 1齊行唔好痴咁埋牙.."" 同剛保持距離 .. -3-
考PHY__*))唔多識.. * 終於都考完試喇`接住落黎係TSA..+油*
放學..等埋剛-]' 細仔叫剛去佢屋企'; 但剛最後都送完我先去..
行到去HW果條樓梯..剛無啦啦吱我-3- 搞到我差錯腳..拗柴`
超痛-00- 痛左幾分鐘之後又冇乜野喇喎'+ 剛唔放心..
同左我去搭地鐵.. 佢好細心咁扶住我/\/\" 開心`
搞到我好似岩岩出院.. 又或者大肚婆咁-00-
返到屋企之後的十多分鐘.. 隻腳開始痛-3- 頭先唔痛,而家痛`
拗柴.. 拗多幾次都值牙!!" 你咁關心我>3<" 痛都值得..