今日係2009年既最後一日' 唔知係未最後一日特別high'- 放學哥陣狂講d冇聊IQ題' 又同小琪琪去左食野'- 除夕你地去邊到玩丫"?? 我係屋企過炸'- 2009'~拜拜啦' 2010'~halo'- 仲有今日係靜靜生日' 生日快樂'!! 一年最後哥日生日'~你都勁lo'- 總之'~2010年快樂啦'-
今日係回歸'- 我都要番黎回歸下' 終於放假啦'- 聖誕決定左要留起屋企過'- 琴日好多班都搞聖誕party'- 我地班就淨係唱k'- 最白痴就係mary哥'- 又話識跳MJ成隻舞' 點知比佢水左lo'- 呆哂'-成首歌淨係跳得兩下' 哥滑步一d都唔似lo'-
今日係蚊蚊既生日'- 我仲記得你生日嫁'~ 生日~姐係又大個女啦' 要開心d'-知冇' 生日快樂丫'-
oh'-今日同老媽子+丫嫂+B仔' 出大6'- 冇野買'-食哥間~''東一排骨'' 幾好食嫁'-介紹你地去' 陪媽子去買'送'~係咪好乖呢"?? 嘩'-真係挑戰人體極限丫'- 攰到死丫'- 番到屋企同丫嫂整餃子食'~好味!!
今日去左圖書館借書'- 借左本.叫-''該沉默時別多嘴'' 我一睇個書名哥陣就好中2' 冇諗過就借左哥本書' 有人話我成日唔笑又唔講野'- 但係我覺得有時沉默下'- 都係件好事'- 太多野講唔會好煩咩"?! miss比左前10名名單我'- 第1名係威哥'-而我.....只係第6名' 唉.....同一間小學畢業'-點解差甘遠'- 勁啦...威哥'-串人啦'-