好快甘又一年啦'! 今日係7班呢個課室上左最後ge一日課' 上完之後大家都係到影相' 而我~就趕住去補習' 我要好好甘溫習~考試' 考好d~呢個暑期都會過得開心d' 一齊努力考好佢' 希望大家都可以升到班啦'~~!!!
今日上上下堂就開始落雨' 呵~~我同粟米係到作法''求個天落大雨d' 又好白c甘跳''求雨舞''' oh~我地真係有夠白痴' 我地一直跳~個天又跟住落好' 點知真係比我地跳左個黑色暴雨' 哈哈~天助我也~~~~ then去左食米線'好好食~但係好辣' 食完去左買泡芙食'~都幾好食ge' 之後就番home啦'~~~~~~~~
今日番學當然又係悶啦" 狂睇小說~但係連睇小說都係悶" 好辛苦上哂d堂'~放左學又要畫壁報" 到依家都差唔多搞掂哂' 今次個壁報真係好樣衰~我唔想講' 搞掂好就走啦'~番到屋企都2點幾啦" 食埋野之後冇野做'同我丫嫂係到發''毛'' 之後佢話想去8佰伴' 我地就去左啦'!!幾好玩ge' 上左樓上食野'好好食丫' 影左d相''post出黎比你地睇啦' 我丫嫂同丫B'
考試好快到啦" 慢慢就開始緊張啦' 我好驚又唔合格' 我好驚又升唔班' 大家有冇溫習丫' 一齊努力丫' 考好呢一年最後既試'
昨日晏就請左假同丫ma去換證' 搞掂之後同佢去左行街' 一路上...我地都傾左好多計' 我都唔知我幾奈冇同丫ma甘樣去行街啦' 行到好攰''買左4對鞋...有d誇張' 今日我地傾左好多計''仲飲埋同一罐可樂' 行完街..陪丫ma去左搵佢個fd' 之後一齊去左飲咖啡' 飲完同我丫ma去左街市買餸' 哥日我覺得我乖左' 前幾日我表哥婚禮ge相'~~~ 呢張唔知點講' 我同我丫嫂' 我d表妹' 婚禮個台' 我表哥同佢老婆'