都好多日冇打blog啦' 因為唔想打' 講番今日啦' 番去又係上堂'悶丫' 上形體又要著哥套野'慘' 晏就d堂都幾好'唔算悶' 個電腦丫sir好好丫' 佢講d野都幾好笑' 放左學又要畫壁報' 個壁報應該聽日就畫完啦' 畫完'soki唔陪我啦' 我自己一個走'!
今日8點起左身'之後又訓啦' 11點幾啦'出去食早餐' 行左落街'見到有人結婚' 但係冇啦啦見到濠江兩個丫sir' 食野'都幾好食ge"又行左陣街' 拎左條裙去改短佢'我頂唔順佢甘長' 之後又行左陣'3點先番到屋k' 睇左陣電視'同丫嫂煮野食' 丫ma又冇啦啦鬧我'興到我死' 物都係鬧我先''又叫我做野' 食c啦'!!!
今日番到去' 又係上堂啦' 我地英文堂哥陣睇戲~正' 班總結丫sir比禮物我地' 仲有~我第9名'我聽到哥陣都下一下' 我抄兩科都第9名' 放左學又要畫壁報啦'都幾開心ge' 1點走'番屋k'做完哂功課就同丫嫂出左去' 食m記'食左哥個咩咩蝦堡'幾好食wo' 之後行左陣街'去左佢屋k食飯'
今日番去d堂好似好快上哂甘' 因為我係甘睇小說' 係圖書館到借左本小說' 我要比d心機睇'都幾好睇ge'' 中午soki黎'傾左陣就要番入去啦' 好煩lo'成日都要點名' 放左學又係畫壁報' 譚sir唔得閒'我我地班野係到' 好好玩丫'差唔多6點走啦'
番到去'又係上堂' d堂又係悶到死' 今日要畫壁報' 畫到6點' 同soki走啦' 今日真係好悶ge一日'