cursorshelp
您已經停留了
┌┬❤ *Fish==─
FD'MoN""]
kiko_fish
暱稱: Fish""
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又黎啦~~
SORRY SORRY~
f2 10'~
i love SJ
到了明天' -你就離開...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 763
今日人氣: 3
累積人氣: 5932
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


~_______~ 分類: 未分類

今日"
又係番去畫壁報'
成朝係到畫畫畫'
個壁報係我地設計嫁'
好簡單畫左d野'唔算辛苦'
11點幾畫完'
走啦'番左屋k'
睇電視'睇睇下'訓左'
訓到3點幾'起身睇黑澀會'
之後都冇出過街"

2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


冇野好講''' 分類: 未分類

今日'晨早就留到去'
譚sir仲遲過我地'
佢番到啦'
攞d野就過左去下廣場'
係到拖地'出哂汗'
之後見到soki'
佢著左校服'少見丫'
之後我地坐埋一邊睇'
都幾好睇ge'
睇完汁番d野'走啦'
番左屋k"2點幾又要番去畫壁報lo'
畫畫下'粟米講左d野比我聽'
我都唔想講出黎"
我淨係講左d應該知ge人聽'
畫到6點走啦'我見d人走'我就走啦'
點知d人搵左我半粒''sor丫"

 

2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


"""""""""" 分類: 未分類

今日"
朝早番去上周會'
我地班壁報攞第1'
有$分'朝早上d堂'超悶'
中午'譚sir又留'
留左陣'走啦'
買野去丫蚊屋k食'
好好食'不過好辣'
食完走啦'番到去'
soki搵我'之後上堂'
歷史76分'哈哈'
到左放學'
本來可以好快走'
d人又未交美術'
等d人畫埋先走得'
sokI又黎'傾左好奈計'
哥個野畫完'走啦'
同左soki走'傾左好多野'
哈哈'soki陪我行左好遠'
之後佢唔色行'行番團頭'
哈哈"正傻婆''

2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


丫B生日' 分類: 未分類

今日"起左身"
同丫ma"丫嫂"丫B'
去食早餐'今日係丫B生日'
SO同佢去攞蛋糕'
番到屋K'要等埋我表妹泥先切'
佢問我去唔去黑沙WO"唔想去'
之後佢終於黎到啦'
就切"都OK好食"
食完睇流星花園'好睇丫'
2點幾'好悶'同表妹去行街'
行行下'見到星星"
之後又行行行'買左唔係好多野'
走啦'5點幾番到屋K'
我丫哥個FD黎左'
又買左個蛋糕黎'
丫B今日一共3個蛋糕'
O咀'

2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


遲到了" 分類: 未分類

今日""
番學"今日上堂唔留心"
不過我語文測驗81分lo"
我估唔到自己會攞甘高分'
落左堂"soki過左黎"
比左本書佢"傾左幾句'
上班總結"又係悶"
今日早放"因為晏就要留去聽講座'
放左之後去接bet放學'
等左陣"佢出黎"肥肥都係到丫"
之後同bet去食m記'
食完都點3啦"
點5要留到去"
我遲左lo"丫sir冇鬧我"
睇哥個講糖尿病ge講座"好悶"
又凍"我個位吹正哂"
係甘抖"有條友上左去唱歌lo"
本身已經凍"佢再唱埋仲凍'
佢終於唱完啦"走lu"
番課室"填左張問題
丫sir話個壁報攞第1有獎金"
叫我計下點樣分"
個陳樂敏都有分"但我唔想分比佢"
丫sir話唔係我地班唔洗分比佢"
聽到超開心"不過甘又係'佢黎都冇用啦'
佢頂多記優點"冇$分"哈哈
4點幾走啦'