今日""
番學"今日上堂唔留心"
不過我語文測驗81分lo"
我估唔到自己會攞甘高分'
落左堂"soki過左黎"
比左本書佢"傾左幾句'
上班總結"又係悶"
今日早放"因為晏就要留去聽講座'
放左之後去接bet放學'
等左陣"佢出黎"肥肥都係到丫"
之後同bet去食m記'
食完都點3啦"
點5要留到去"
我遲左lo"丫sir冇鬧我"
睇哥個講糖尿病ge講座"好悶"
又凍"我個位吹正哂"
係甘抖"有條友上左去唱歌lo"
本身已經凍"佢再唱埋仲凍'
佢終於唱完啦"走lu"
番課室"填左張問題
丫sir話個壁報攞第1有獎金"
叫我計下點樣分"
個陳樂敏都有分"但我唔想分比佢"
丫sir話唔係我地班唔洗分比佢"
聽到超開心"不過甘又係'佢黎都冇用啦'
佢頂多記優點"冇$分"哈哈
4點幾走啦'
|