今日'
上堂~落堂'
地理堂'真係超級悶'
大把人訓哂'
我當然好乖甘聽書啦'
之後生物堂'繼續悶'
中午唔洗講'梗係同丫蚊啦'
食完番去'冇門口入'
等丫sir番黎開'
之後過左冇奈'
soki黎左搵我'
haha'開心死'
傾傾傾傾傾'
ck.o靚妹.都黎左'
最出奇就係連丫蚊都黎'
我地幾個係到玩'
不過好快又上堂'
上音樂'miss比我地唱k'
但係冇人唱''淨係得鍾少唱
之後我地叫miss唱'
佢唱完我地唱'
不過都係冇人敢出去唱'
幾何我78分'勁'都未試過甘高分'
放學soki過左黎'
佢同佢個fd走'我都係自己走啦'
|