今日都冇咩野啦' d賽車好嘈丫'超大聲' 中午同丫蚊好似傻左甘' 係甘講古文' 番去又係上堂' 放左學同soki走' 都冇咩野做'
今日有体育堂' 要著新哥套運動服' 超唔想著lo' 我今日真係冇著' 行入學校門口哥陣有d驚' 好彩冇事'但係驚譚sir同禽獸尊' 不過都係冇事'有d人都冇著' 上堂我超留心lo'd人又好搞笑' 普通話堂係最悶'芬芬又係到發癲' 放學做哂功課就走啦'
今日係第2段ge開始' 換左季啦'一早番左去' 見d人著左新哥套運動服' 好慘丫'我唔想著' 點算丫'諗住叫班野一齊唔好著' 上堂都係甘啦'一個字~悶' 放左學'買左d野食番屋k' 就係甘啦'
今日起左身都係睇電視' 之後1點幾丫嫂話出大6' 諗左好奈先出'行左陣' 買左條頸巾'嘻'涷啦' 食埋野'行多陣走啦' 行行下見到陳樂敏'- -' 之後番屋k'5點幾番到' 又睇電視' 今日都幾涷下'!!
今日終於考完試啦' 語文都色ge' 番課室'丫sir係甘講' 丫sir好似忽略左我甘' 講講下'丫蚊走左入黎' happy丫' 唉'超遲放lo' 去左搵丫蚊' 之後番屋k' 同丫嫂出左街' 行左陣"去忙裹偷閒到食野' 幾好食"之後番屋k啦' 丫蚊~ 隻碟睇左未丫"? d'媽屎'有冇用丫"? 冇ge就快d啦' soki~ 你開心番d未丫"? 未ge你就上網睇笑話啦" 今日涷左丫'我都著左長就3' 已經係冬天啦" 你地小心涷親丫'知冇"?/