今日'又係番學'
會話唔洗上miss比我地睇戲"正
數學堂落左堂就去搵soki"
比左d野佢"你要加油丫'
個形體考試"唔色lo"
但係miss比左70分我"好好丫'
英文測文法"冇溫過"
死得啦"""'
中午放學去左等丫蚊"
佢個丫sir拖堂"等左我死'
哥丫sir好乞人僧"
番到去"打比soki"
冇奈佢過左黎搵我"
但係鍾少扮哂野甘lo"
之後譚sir番啦"
番課室"
生物堂哥陣好悶"
睇住本書就諗到d淫野"同隔離d人講"
哈哈"係到笑"有d變態'
落堂又去搵soki"係f2唔色行去電腦室"
行行下"見到藩金蓮條仔"
超似賭神"哈哈"笑死
上完電腦又走左去搵soki"
點解我甘中2去搵佢na"???
放左學丫sir又叫我留低'
唉"5點幾走啦
|