cursorshelp
您已經停留了
┌┬❤ *Fish==─
FD'MoN""]
kiko_fish
暱稱: Fish""
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又黎啦~~
SORRY SORRY~
f2 10'~
i love SJ
到了明天' -你就離開...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 763
今日人氣: 4
累積人氣: 5847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


超悶~!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

 今日..又係番學la"
朝早要開周會"
開頭都ok好睇la"
到後面睇哥個電影先悶'
好辛苦先等到打中"
之後番去上堂啦"堂堂都悶到嘔丫'
今日大左con"好多人都見到"
d人話唔笑哥陣好恐怖"
係咩"都ok啦'
真係超悶lo"又到晏就啦"
又係悶"放左學之後要做歷史習作'
超多野抄lo"想死丫'
抄完又要畫壁報"個壁報都差唔多搞掂啦"
但係丫sir又話乜都要改"好煩!!!!
丫sir要開會"落左去"
畫好啦"就坐左係到'
好肚餓"出左去買野食"
番去啦"打電話問佢地丫sir番左未
點知番左lo"驚比佢鬧
不過都係照拎d野食上去'
丫sir冇鬧"超好彩"
超肚餓丫"狂食"
之後佢地係到講濠江之前d野'
好恐怖lo"又話聽到有人哎'
7點7先番到屋企"
比丫ma鬧"話我唔聽電話lo"
甘我不嬲成日都唔知電話響嫁la"
比佢話左兩句"
今日真係好悶丫"又冇人同我傾計'

2008 年 9 月 28 日  星期日   晴天


番左大6” 分類: 未分類

 今日’朝早訓訓下
丫ma走左黎叫我起身
今日番大6”
之後搞搞搞”
出去啦..去左食野
食完過關∼搭車”
同丫嫂爭坐車頭”不過都係比佢坐啦
好眼訓∼so訓左∼∼∼
11點幾就番到啦”
同丫嫲傾左陣計”
就食飯..超好食丫”
食完去左睇電視”
睇睇下好眼訓”就訓左”
訓左4點幾..走啦”
去搭車啦”搭車哥陣訓唔著
諗左好多野”唉
5點幾番到啦..
去左食野”超好食
 
影左d相”d野食假嫁”

同丫嫂行街..買左少少野’
7點幾啦”走lu’
番左屋k沖涼...then去佢屋k食飯
食完番home打左呢遍野’

2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


有少少興" 分類: 未分類

 今日..`又係番學"
番到去..唔知有咩做
同左隔離位食早餐"
番去又係上堂落堂'
但係唔知點解.....
3堂都冇咩心機上'
係未因為佢"??/
到左班總結..同鍾少傅紙仔"
因為soki叫我問佢d野"
講講下...佢話我地班冇姣hi"
哥個姣芳唔係咩"??
興興地lo"
一講就諗起哥姣芳之前捉住佢只手lo"
都冇心情同佢講落去"
過左好奈..丫sir先放人"
出去比張紙soki..
原來問錯左鍾少d野...我對唔住soki丫""
之前入番去畫壁報..
畫畫下..佢走左入黎"
下一下..點解佢仲未走呢"?/
畫完走啦"番home"
聽日好似番大6...唔知係未na"?
不過出面好似會落好大雨甘"

2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


好玩’ 分類: 未分類

 今日又係番學”
同丫蚊食早餐
好奈都未試過啦..好懷念”
番去又係上堂~
上形體偷懶比人捉到∼唉”
上個英文堂原來測驗.我都唔知”
原全冇溫過.既然色...神奇
晏就又係好悶甘上堂”
放學啦.d男仔比人罰∼慘慘慘
罰排隊∼好8卦甘去偷睇”
我地又要畫壁報啦.
超悶lo..又冇野做
丫sir走左..soki黎左傾計
傾傾下譚sir番.見到我冇去畫”
甘岩丫蚊打黎”扮野傾電話出左去
丫蚊救左我.不過都係比譚sir話左兩句
冇奈姣敏又黎.我地係到畫啦’
丫sir係甘叫我改d野”
好攰丫”有病嫁∼!!
6點幾走啦..係黑沙環哥邊見到聰聰
佢同佢條女一齊lo.見到都唔想理佢
今日同丫蚊.soki傾左聰聰d野”
佢真係變左啦’之前仲好好人
依家乜都唔講”都係因為佢條女”

2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


好玩"" 分類: 未分類

 今日又係番學""
成朝都係到追d人交美術
個個都串到死"好煩丫""
中午同丫蚊食完lunch就留學"
番到去超悶...去左搵soki..
佢係大門口哥邊""就去左
佢去開會'甘岩靚妹番..
同佢一齊上去'
之後番課室"
兩堂都測驗.."
放學之後又係畫壁報'
d人係到大掃除""
好悶lo""
姣敏黎左..就叫soki黎踩場
哈哈"好玩...soki走左~丫蚊黎
好玩..同丫蚊玩啦..
但係玩太奈比丫sir話""
畫到甘上下走啦,,
番列屋k超攰""'