今日..又係番學la" 朝早要開周會" 開頭都ok好睇la" 到後面睇哥個電影先悶' 好辛苦先等到打中" 之後番去上堂啦"堂堂都悶到嘔丫' 今日大左con"好多人都見到" d人話唔笑哥陣好恐怖" 係咩"都ok啦' 真係超悶lo"又到晏就啦" 又係悶"放左學之後要做歷史習作' 超多野抄lo"想死丫' 抄完又要畫壁報"個壁報都差唔多搞掂啦" 但係丫sir又話乜都要改"好煩!!!! 丫sir要開會"落左去" 畫好啦"就坐左係到' 好肚餓"出左去買野食" 番去啦"打電話問佢地丫sir番左未 點知番左lo"驚比佢鬧 不過都係照拎d野食上去' 丫sir冇鬧"超好彩" 超肚餓丫"狂食" 之後佢地係到講濠江之前d野' 好恐怖lo"又話聽到有人哎' 7點7先番到屋企" 比丫ma鬧"話我唔聽電話lo" 甘我不嬲成日都唔知電話響嫁la" 比佢話左兩句" 今日真係好悶丫"又冇人同我傾計'
今日’朝早訓訓下 丫ma走左黎叫我起身 今日番大6” 之後搞搞搞” 出去啦..去左食野 食完過關∼搭車” 同丫嫂爭坐車頭”不過都係比佢坐啦 好眼訓∼so訓左∼∼∼ 11點幾就番到啦” 同丫嫲傾左陣計” 就食飯..超好食丫” 食完去左睇電視” 睇睇下好眼訓”就訓左” 訓左4點幾..走啦” 去搭車啦”搭車哥陣訓唔著 諗左好多野”唉 5點幾番到啦.. 去左食野”超好食 影左d相”d野食假嫁” 同丫嫂行街..買左少少野’ 7點幾啦”走lu’ 番左屋k沖涼...then去佢屋k食飯 食完番home打左呢遍野’
今日..`又係番學" 番到去..唔知有咩做 同左隔離位食早餐" 番去又係上堂落堂' 但係唔知點解..... 3堂都冇咩心機上' 係未因為佢"??/ 到左班總結..同鍾少傅紙仔" 因為soki叫我問佢d野" 講講下...佢話我地班冇姣hi" 哥個姣芳唔係咩"?? 興興地lo" 一講就諗起哥姣芳之前捉住佢只手lo" 都冇心情同佢講落去" 過左好奈..丫sir先放人" 出去比張紙soki.. 原來問錯左鍾少d野...我對唔住soki丫"" 之前入番去畫壁報.. 畫畫下..佢走左入黎" 下一下..點解佢仲未走呢"?/ 畫完走啦"番home" 聽日好似番大6...唔知係未na"? 不過出面好似會落好大雨甘"
今日又係番學” 同丫蚊食早餐 好奈都未試過啦..好懷念” 番去又係上堂~ 上形體偷懶比人捉到∼唉” 上個英文堂原來測驗.我都唔知” 原全冇溫過.既然色...神奇 晏就又係好悶甘上堂” 放學啦.d男仔比人罰∼慘慘慘 罰排隊∼好8卦甘去偷睇” 我地又要畫壁報啦. 超悶lo..又冇野做 丫sir走左..soki黎左傾計 傾傾下譚sir番.見到我冇去畫” 甘岩丫蚊打黎”扮野傾電話出左去 丫蚊救左我.不過都係比譚sir話左兩句 冇奈姣敏又黎.我地係到畫啦’ 丫sir係甘叫我改d野” 好攰丫”有病嫁∼!! 6點幾走啦..係黑沙環哥邊見到聰聰 佢同佢條女一齊lo.見到都唔想理佢 今日同丫蚊.soki傾左聰聰d野” 佢真係變左啦’之前仲好好人 依家乜都唔講”都係因為佢條女”
今日又係番學"" 成朝都係到追d人交美術 個個都串到死"好煩丫"" 中午同丫蚊食完lunch就留學" 番到去超悶...去左搵soki.. 佢係大門口哥邊""就去左 佢去開會'甘岩靚妹番.. 同佢一齊上去' 之後番課室" 兩堂都測驗.." 放學之後又係畫壁報' d人係到大掃除"" 好悶lo"" 姣敏黎左..就叫soki黎踩場 哈哈"好玩...soki走左~丫蚊黎 好玩..同丫蚊玩啦.. 但係玩太奈比丫sir話"" 畫到甘上下走啦,, 番列屋k超攰""'