cursorshelp
您已經停留了
┌┬❤ *Fish==─
FD'MoN""]
kiko_fish
暱稱: Fish""
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又黎啦~~
SORRY SORRY~
f2 10'~
i love SJ
到了明天' -你就離開...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 763
今日人氣: 6
累積人氣: 5893
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


悶~~ 分類: 未分類

今日..起身番學
行到落去..落雨
又行番上去攞姐"
之後番學..超大雨
番到去上堂..
哥3堂都好悶"
到班總結..
譚sir叫我地讀學生守則~冇野丫"
超悶lo""之後放學..出到去見到靚妹佢地
the走人...

丫蚊同soki都點左我""" 分類: 未分類

 個人資料題
1.大名係咩- `fish
2.幾多歲-`14
3.幾年級-`F.1
4.讀邊間-`濠江


朋友題
5.同冰個最fd-`丫蚊
6.識得最耐-`帥公
7.承上,同佢有咩深刻回憶-`日日一齊番學
8.最令-` 靚妹
9.最型-` 冇wo
10.最好人-` 丫蚊
11.最c 00l-` 唔知
12.最善解人意-` 丫蚊
13.最有$$-`唔知...
14.最高-`soki
15.最叻-`丫蚊
16.最cutE-`丫爸
17.最受歡迎-`丫蚊
18.最潮-`靚妹
19.最文靜-`丫媽


網友題
20.識得最耐-`唔知..
21.最好人-`丫蚊
22.最fd-`f丫蚊.
23.最受歡迎-`丫蚊
24.有最多c0MMent'-` 唔知
家人題
25.有咩人- `丫爸.丫ma.丫哥
26.最中2冰個-`丫哥
27.最憎冰個-`丫ma


二選一題
28.TVB定ATV-` TVB
29.棒棒堂定黑GirL-捧捧堂
30.鬼鬼定丫頭-` 鬼鬼
31.鬼王戀定敖牙戀-`鬼王戀
32.洪卓立定陳柏宇-`洪卓立
33.H0tCha定Freeze-`H0tCha
34.Angelababy定Janice Man-`Janice Man
35.飛輪海定S.H.E-`S.H.E
36.Stephy定Theresa-`Stephy
37.xG定Q00za-`Q00za
38.MsN定SmS-`MsN
39.yah00 mail定H0tmail-`H0tmail
40.史迪仔定chip&dalE-` 史迪仔
41.Mickey定MinniE-`Mickey
42.速成定倉頡-` 速成
43.唐老鴨定Daisy-` Daisy
44.大口仔定Kuromi-`Kuromi
45.狗狗定貓貓-`狗狗
46.藍定紫-` 紫
47.惡吻定2吻-`2吻
48.PSP定nDs-`nDs
49.跑定勁舞-` 勁舞


點比人:
Fish
ar si

2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


番學第2日"" 分類: 未分類

琴日因為太攰~所以冇打
今日打番啦"
   今日
朝早起身番學..
番到去..搵丫蚊"'
丫蚊話佢番緊..
之後ck問我借本書.
諗住拎上去比佢..
點知佢落左去..
then番課室..
悶左成朝..
英文堂~好驚又係miss fan教
好彩唔係..個miss超yo"
中午同丫蚊食""
食完去搵ck番學
之後又係上堂...
個電腦丫sir都幾搞笑"但係又好惡
之後放學去攞書...見到肥芝
圖書館d人好鬼死串""
攞完書就番課室..要做值日丫""
做完就走啦...
haha"丫ma今晚去飲..
我可以係屋k做乜都得啦"

2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天


>______< 分類: 未分類

     今日...
起身去搵丫蚊...
行行下落雨..超興"
去到啦..同丫蚊玩
玩到12點幾去食野
食完番去攞書..
諗住去買簿先~冇開.shit"
等小韻泥啦.."之後我地去換書
個野話4點之後先有得換~- -
之後我走左啦..去陪丫嫂整牙
佢好快就搞掂啦""諗住又番去換書""
打比丫蚊~佢話聽日先去
算啦..同丫嫂走
去左來來買野..之後番屋k
同佢一齊染頭髮..上得少少色ja"
食完飯..就打blog啦'

聽日番學啦"唔係好想番'!

2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


開學la"" 分類: 未分類

     今日..
6點幾起左身啦..
就搵丫蚊...
7點幾就出去la""
諗住去食m記啦..
點知超多人..
我啦.丫蚊.小韻.ck.聰聰行番學校啦
好熱丫""番去唔知食咩好..
之後淨係買野飲ja"
過多陣就上課室啦.
我7班..譚sir教~好煩!!
個校長講左幾奈我就發左甘奈夢""
之後譚sir仲讚我認真""haha
佢叫我聽日番去幫佢畫壁報~彩佢都傻
講完一大輪又留低d人..我係其中一個
佢真係好煩~搞到我超遲放..要丫蚊佢地等
之後同丫蚊.韻一齊去食m記..
食完同丫蚊行左陣街就走啦..
番到屋k..丫嫂又話出去
同佢去左銀行..之後搭車去水坑尾
本來佢話食kfc..不過我想食pizza
之後就去左啦...超好食丫""!!!
食完攞書...之後去漁人碼頭搵丫哥
佢話唔出得泥..超興lo..行餐死"
真係白行..不過行行下..
見到間野幾令就入左去
超多公仔丫..好得e"
睇中左個鎖匙扣..好得e嫁..
不過42蚊~~好貴丫""
但係最後我都係買左'
then番屋k啦..好攰丫'