今日"
好早起左身"同soki sms'
之後又訓番"
諗住今日唔出街嫁'
因為出面好多人賣旗'
之後丫嫂起左身"
丫ma就打電話黎'話去飲茶
因為好肚餓"so去左'
去左黃金飲"冇野好食'
走哥陣見到聰聰"
又見到有個人貼到成身都係旗~慘"
之後諗住去行街'
見到前面成班人企左係到"
好想我地買旗甘"丫嫂話都係番屋企啦'
好順利甘番到屋k""哈x2'
表妹去左我屋k玩'
係屋k好悶丫'冇野做'
丫ma話去m記"
丫嫂唔去我都唔想去'
但係我表妹好想去lo'
不過最後都係得丫B去'
唉"今日好悶'
唉"依家同丫蚊好似悅黎悅少野講'
點算"我真係唔想冇左呢段友誼'
上年可以同你同班真係好開心'
雖然好辛苦"但係我有你陪我真係好好
你話過""雖然我地只係色左一年"
但係我地ge感情就唔只一年甘簡單'
你仲記唔記我地係本數學書寫哥d野"
黎番都好想喊'我好想同你同班'
可惜我今年留左'我唔想冇左你呢個FD
所以我今年要努力"我唔可以再留'
係課室寫哥D"

|