最近好似中2左番學' 都唔知點解會甘' 可能係屋k太悶啦' 電腦又冇得玩' 番學'最起碼有人陪我講'陪我笑" 番到屋k'都冇野做' 英文換左個丫sir'幾令仔嫁' 又好笑'我地成班都幾中2佢' 我會好好甘珍惜呢一年' 就算升唔到班'都冇所謂' 因為呢一年'我真係過得好開心'
放完寒假'中終於番學啦' 過左一個好悶ge開學禮' 之後正式番學'好似以前甘' 番去番學~放學'同丫蚊食lunch' 好似冇變過甘'不過都幾開心'
聽日就要番學啦' 之前哥幾日都冇物野做' 淨係同丫蚊出去' 好悶丫'一個寒假甘就過左啦' 好唔想番學丫'
甘多位鄉親父老'我番黎啦' 終於考完試啦' 不過丫sir叫我番去畫壁報' 我唔想丫'難得放假'又要番去' 最近我好唔倨1個人' soki知係邊個'唔好講出黎丫' 見親佢我都有d興興地' 如果唔係某人ge關係我唔會甘大反應' 我唔想同你扮fd丫'你死開d啦' 做人要收斂d'如果唔係'會有好多人僧嫁'
我又打啦' 我依家打d blog真係少之又少' 你地d cm我又冇時間回'sor丫' 呢幾日我屋企好多人病丫' 你地個個都要小心d丫'知冇' 天氣又凍左啦'要著3丫'! 唔講甘多啦'我又要走啦'88'