我又番黎啦'
琴日我丫嫂家姐結婚'
我地琴晚係酒店到訓左晚'
訓得幾個中就醒'
起左身就搞搞搞'
10點幾'd兄弟黎接新娘'
我地有玩遊戲'好好笑嫁'
接完新娘就去左男家'
then去食飯'又番去接新娘去氹仔影相
件婚紗好靚丫'但係哥到好凍'
我地著得好少'凍我地死死下'
影完就去酒樓'冇野做'
同左丫嫂仲有幾個兄弟出去買野食'
d兄弟好搞笑'又好好人'
出去買野又幫我地比$'又幫我地拎'
之後食就走啦'好攰丫'
番到去沖左涼就訓啦'
我影得好少相'比你地睇下啦'
酒樓哥到'

丫B幾型'

新娘同我丫嫂'

做左手腳ge蛋糕'比d兄弟食嫁

|