今日去左賣旗'- 行到就黎腳斷'- 你地去哂邊丫'~ 冇人幫我買'- 我賣左好少炸' 由9點賣到4點' 我諗100蚊都冇' 我好似中2左個人丫' 不過~我亦都知道我地冇可能' 我地實在差太遠啦' 或者就保持住呢種距離'-! 唔好問我係邊個丫'~我唔會答'~!
今日校運會開幕式... 好樣衰.... 你地今日見到哥個唔係我黎嫁'- 係濠江有史以黎...最冇面既一日' 唉.....我唔想講啦' 真係7到冇朋友'
我都唔知發生咩事'~~~ 今日真係好唔開心' 測哥兩科又唔識'~ 功課多到似報仇'- 放左學似為會輕鬆d'- 去步操'~操到我想死 操完番上去...又大把野做' 想點先......"?! 今日心情極度不佳'
今日係中秋節..... 你地去邊到玩丫'~~?? 我都未知去邊丫'.... 不過都係同蒲蒲一齊過啦'~~~ 聽講今晚11點個月亮係最圓嫁'~~~ 記住睇下係未真係甘圓.......!!!!
我都唔知幾奈冇打過blog啦' 唔知點解唔想打' 不過呢幾日放假就打下啦' 今日10月1日'~~國慶丫' 好想睇閱兵~想知有幾齊' 唔知點解呢排淨係想顧學業'~ 其他野唔想諗'~~~~好煩'!!!