琴日冇打"今日打啦"
琴日又係番學'
條姣hi比人打完都仲係甘'
哥早讀d校長黎左"睇個壁報
好驚lo"不過都好快就走左啦'
上哥幾堂真係悶"
好唔容易先到放學'
番左屋k'"同丫B一齊睇電視'
睇睇下一齊訓著左"
訓到兩點幾我就醒左'
即刻做作文"600字lo"
作作下"好肚餓"去左m記食野'
食完走啦"行左陣"
同丫嫂去左買奶粉"
好重lo"""
琴日係我丫嫂生日"
出左去食飯"
本來好多人去"點知得我丫哥一個fd黎"
食完飯番左屋k切蛋糕"個蛋糕兩磅""
超大個lo"食完超飽
有d相"比你地睇下啦
靚靚丫嫂"""壽星女'
個蛋糕..好大個"
百厭B仔""好快生日啦"!!!

我送比丫B份禮物"
對鞋我幫丫B簡嫁"""!!!

|