cursorshelp
您已經停留了
┌┬❤ *Fish==─
FD'MoN""]
kiko_fish
暱稱: Fish""
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又黎啦~~
SORRY SORRY~
f2 10'~
i love SJ
到了明天' -你就離開...
文章分類
全部 (163)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 763
今日人氣: 1
累積人氣: 5849
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 24 日  星期三   颱風


打風""" 分類: 未分類

 今日qooza終於開番啦"
超奈冇打日記"
今日打風..唔洗番學丫""
雖然唔洗番學..但係都有d悶"
因為....我好掛住佢丫""haha'
聽日要番la""又要畫壁報"
不過都好好玩'最衰就係姣敏黎'
丫sir冇請..自己要黎..要唔要面嫁"??/
仲成日望住"佢"tim"
食cc啦""

 


 

2008 年 9 月 12 日  星期五   晴天


見到超多人" 分類: 未分類

今日"'
又係番學哥d啦"'
頭哥3堂都好悶'
隔離位同我講"話陳樂敏遲d開演唱會"
聽到真係笑死..都唔知有冇人去睇'
到英文堂"超好玩..班野嘈到死'
中午番到去..比陳樂敏叫左出去"
好白c甘講左兩句野"又入番課室'
上堂啦..個生物堂"訓著甘濟
去電腦室哥陣..見到潘金蓮之前條仔'
比佢串lo"去到文具部哥陣又見到佢'
唉~比佢笑我留班"
到左電腦室...去到電腦室哥邊見到聰聰
諗住行入d會見到丫mon"
點知丫mon係我後面出現..下一下"
放學lo""丫sir話我冇交功課..留低落
去到圖書館哥邊見到潘金蓮""去到圖書館
同佢講話我去星光攞書哥陣佢冇比我"
叫我去買番""唉..好煩~!
之後走啦~~

2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


慘慘慘' 分類: 未分類

朝早起左身.又係番學"
番到去..先知自己唔記得大功課
冇得交"shit"""
歷史堂~本來整緊條辮"
丫sir以為我要答問題"'我"下"左一聲
最後都係好冇奈甘答左佢"好彩色姐'
到左美術堂"冇叫班野大美術用具""
班野好多都冇""丫sir問我有冇寫手冊""
我話冇""之後比佢話左兩句""
之後譚sir問我點解甘多人記左3角""
我話我冇提佢地..之後佢地好慘甘比人罰留堂
我好似害左佢地甘""
到晏就..冇大圓規..比人記左""
到上完堂..哥丫sir冇簽快版
拎落去比佢簽番..點知見到校長
最衰就係連miss fan都見到- -"..簽完番上去
譚sir話記左3角哥d要抄學生守則""
有病..抄3次""不過都好快抄完
抄完即刻閃""

2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


又係冇聊ge一日" 分類: 未分類

    今日..
又係番學...
朝早都係悶""
不過個英文miss個頭超yo"
我地班笑左超奈..
到晏就又係甘""
放左學..
丫sir又叫我地d留班生開會
up左好多野""'
up完就走啦""'
日日都甘悶""
好想放假丫

2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


好冇聊" 分類: 未分類

今日"
朝早丫ma"出左去
到丫嫂起身..一齊食蛋糕
丫ma煲左涼茶..要飲"- -
到中午~去左食野"
之後去來來行...又係買野食
食左超多野..好肥丫""'
今年肥左甘多~點算'
聽日又番學..悶死""
又冇咩人同我傾計
真係好悶~~