今日"'
又係番學哥d啦"'
頭哥3堂都好悶'
隔離位同我講"話陳樂敏遲d開演唱會"
聽到真係笑死..都唔知有冇人去睇'
到英文堂"超好玩..班野嘈到死'
中午番到去..比陳樂敏叫左出去"
好白c甘講左兩句野"又入番課室'
上堂啦..個生物堂"訓著甘濟
去電腦室哥陣..見到潘金蓮之前條仔'
比佢串lo"去到文具部哥陣又見到佢'
唉~比佢笑我留班"
到左電腦室...去到電腦室哥邊見到聰聰
諗住行入d會見到丫mon"
點知丫mon係我後面出現..下一下"
放學lo""丫sir話我冇交功課..留低落
去到圖書館哥邊見到潘金蓮""去到圖書館
同佢講話我去星光攞書哥陣佢冇比我"
叫我去買番""唉..好煩~!
之後走啦~~
|