| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 7 月 22 日 星期日  |
| 驚險 |
琴日北上~
食午餐食到好飽....
食左小敏介紹的紅棗糕~
好正~~~~
下次食多d~~~
之後去布料市場攞衫....
行行下....
突然見到有隻手...
有個男人想搶我個袋...
我嚇了一跳...
之後大叫左一聲...
將佢嚇走...
好彩走左...
如果佢敢跟住我....
我一定會罵到佢狗血淋頭~
個女人幫我整衫...
件小波點...
好樣衰....
唔要la~
之後我畫左2張草圖畀佢...
希望佢有草圖會造得好睇la...
我叫佢幫我整1條裙+1條褲~
8月5號先有得攞~
聽日去見2份工~
早上係果汁連鎖店...
下午就係星巴克咖啡店...
我會努力以赴~
|
| 刊登時間:2007-07-22 08:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
北上~~~  |
琴日...
倩文打嚟~
同佢傾左一陣~
佢讚我好努力~
咁我一定要努力先可以搵錢~
我要搵錢買電腦~
仲要買TORO貓畀小敏做生日禮物~
仲要請占占食飯...
佢之前幫我...
要我請佢食飯~
琴晚佢打嚟的時候...
我食緊飯...
佢要我立刻send d資料畀佢...
我食緊飯...
佢就好無禮貌咁同我講"食你o既飯la~!!!"
無奈.....
依家係我幫佢....
佢仲咁無禮貌....
下次有好的兼職唔話佢知.... |
| 刊登時間:2007-07-21 08:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
去攡衫~~~  |
今日去攞衫~
小波點的衫~
哈哈~~~
動漫展穿畀西西睇~
琴晚多謝西西~
我會好好的考慮一下~
不過....
我媽不想我去做....
sorry....
陪唔到小肥存~
23號係小敏回來的日子~
也是我去見工的日子~
期待~~~
我打算一邊讀書.一邊工作~!!!
到時會少左時間同你們玩...
但幾忙都好...
我一定會抽時間陪你們~!!!
唔洗擔心~
今日北上...
唔係今日...係聽日...=_=""
唔知會唔會見到小敏?? |
| 刊登時間:2007-07-20 08:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 19 日 星期四  |
| 睇漫畫~ |
琴日...
打畀西西的時候...
西西叫我去幫手攞漫畫~
我問准我媽之後就去幫西西~
去eva屋企攞漫畫返西西屋企~
第一次去eva屋企...
緊張~
wa~~~~~~
eva的藏書量...
好驚人ar~~~!!!!!!
好多漫畫ar~!!!
比西西還要多好多ar~~~~!!!!
我們要用車仔先可以將d漫畫攞返去西西屋企~
我仲借左好多漫畫返嚟~
心情大好~
我問左西西...
佢話唔介意占占一齊去動漫展....
之後...
占占話無錢...唔去....
早知係咁就唔同西西講...
等佢哋仲以為可以識多個fd....
邊個叫占占無錢wo....
無趣~
今日去觀塘勞工處見工~
我會努力以赴~
|
| 刊登時間:2007-07-19 08:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
2007-07-18  |
今日...
一早我媽就話要出去同補習班的miss飲茶...
呃.....呃.....?...!!!!
我一定唔會去~
好彩我媽無叫我去....
滿頭大汗.....
琴日同占占傾左一陣~
佢去左足球訓練~
遲d先有比賽~
佢話想同我們一齊去"動漫展"~
應該可以一齊去吧??
一陣問下西西~
可能會唔鍾意多個人....
仲要係唔識...
當識多個fd好嗎??
西西,你睇到我的日記就call我la~!!! |
| 刊登時間:2007-07-18 07:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 48 | »
|